Што е социјален доказ и како да се користи

Студениот сообраќај може да биде тешко да се конвертира. Новите посетители не стануваат клиенти само кога првпат ќе наидат на вашиот бизнис - прво треба да ја заслужите нивната доверба.Социјалниот доказ, сепак, може да го олесни тој процес. Тоа е еден од најефикасните лостови што ги има бизнисот за е-трговија за градење доверба и има потенцијал да стане уште помоќен додека растете.Но, што точно е овој основен маркетинг принцип и како можете да го искористите за да влијаете на посетителите и да ја поттикнете продажбата?

Што е социјален доказ и зошто е толку вреден?

Социјалниот доказ е психолошка теорија, популаризирана од д-р Роберт Чиалдини, која ја опишува нашата тенденција да се потпираме на мислењата или постапките на другите за да ги информираме нашите.

 

Без разлика дали сте запознаени со социјалниот доказ или не, голема е веројатноста дека тоа влијаело на одлуките - и големи и мали - во текот на вашиот живот. Искористувајќи ја привлечноста да се следи „мудроста на толпата“, социјалните докази го привлекуваат нашето внимание затоа што природно сме љубопитни за тоа што се случува, зошто се случува и кое е правилното однесување или одговор.Социјалното докажување ги тера луѓето да паузираат за да проверат објава на социјалните мрежи затоа што таа зуи со високи бројки за ангажман. Тоа ги тера да искористат шанса за непознат бренд поради добрите работи што другите ги кажуваат за тоа. Тоа е, исто така, причината поради која гледате ТВ-шоу за кое се чини дека сите беснеат.Социјалниот доказ функционира затоа што го потврдува изборот, велејќи дека вреди вашето време, пари или интерес користејќи други луѓе како доказ.Ајде да погледнеме примери на социјален доказ во рекламирањето. На која од двете реклами би било поверојатно да кликнете и зошто?

Видови социјални докази

Социјалниот доказ може да се генерира на која било онлајн платформа каде што имате присуство, вклучувајќи ја вашата страница и претпочитаните социјални мрежи. Може да биде разновидна во начинот на кој се манифестира и може да опфати широк опсег на дејства на различни канали од различни групи луѓе.

 

Популарност

Измерливите знаци за популарноста на брендот се вообичаен тип на социјален доказ и може да ги натера потенцијалните клиенти да се чувствуваат подобро кога купуваат од вас, или барем да бидат повеќе склони да проверат што продавате.

 

На пример, како купувач, веројатно ќе судите за непознат бизнис врз основа на нивниот број на следбеници на која било сметка на социјалните мрежи. Фејсбук страница со 57 илјади допаѓања сигурно ќе се сретне како поафирмирана од страница со 500.

Видови социјални докази кои се вклопуваат во оваа категорија, исто така, вклучуваат:

 

Бројот на лајкови, коментари, прегледи и споделувања на објавите на социјалните мрежи

Броеви за гледаност на преноси во живо на Facebook или Instagram

Споделување на бројот на претплатници на списокот со е-пошта за да ја натерате вашата публика да се вклучи во неа.

 

Што е социјален доказ и како да се користи

Слични објави