Врската помеѓу изборот на клиентите и конверзијата

Со огромниот избор на производи и услуги преку Интернет, купувањето никогаш не било толку лесно и практично. Дефинитивно можете да најдете какви било производи или да ги добиете потребните услуги само со едноставно пребарување на интернет. Но, дали е навистина толку едноставно? Иако оваа огромна опција се чини дека е позитивна карактеристика, на онлајн купувачите може да им биде тешко да ги откријат совршените производи кога ќе се соочат со премногу артикли за избор. Ова го успорува нивниот процес на донесување одлуки, со што директно ќе му наштети на вашата конверзија.

Ова огромно чувство се нарекува психологија на преголем избор. Денес, ќе дознаете повеќе за тоа како и зошто премногу избори можат да влијаат на процесот на одлучување на купувачите и некои практични совети за да го поедноставите вашето искуство за купување и да избегнете преголем избор на клиентите. Психолошкиот процес на преголем избор Принципот на преголем избор, познат и како преоптоварување со избор, објаснува дека имањето многу достапни избори одеднаш негативно влијае на процесот на донесување одлуки. Ако купувачите имаат пристап до премногу подеднакво остварливи опции, за нив станува огромно да одлучуваат поради разновидноста на потенцијалните резултати и ризиците поврзани со изборот на погрешен избор. Но, не сфаќајте погрешно. Изборот е всушност многу суштински за клиентите. Во една студија за бројот на избори и однесување за купување, беше откриено дека немањето друг избор резултира со никакво купување. На почетокот, имањето повеќе избори води до повеќе купувања. Но, како што се зголемува бројот на избори, луѓето имаат тенденција да се збунети, под притисок и на крајот завршуваат со незадоволство.

Како да се намали изборот на клиентите за да се зголеми стапката на конверзија

Иако постојат индивидуални предрасуди за прекумерен избор, постојат различни начини да се минимизира огромната задача да се одлучи што да купи кога вашите клиенти се соочуваат со многу избори. Следниве се најдобри практики „помалку е повеќе“ што можете да ги украдете и да ги примените на вашата онлајн продавница:

1.       Намалете ги CTA Повикот за акција (CTA) е многу клучен елемент за секоја веб-страница. Ги поттикнува посетителите на вашата веб-страница да преземат одредена акција. CTA обично се прикажуваат како копчиња или хиперврски, како што се „Купи сега“ или „Претплати се сега“ за да им кажат на посетителите што да прават следно.

2.       Обезбедете помалку производни линии Традиционално, повеќето продавници за е-трговија сакаат да ги додадат или прошират своите понуди на производи поради претпоставката дека купувачите бараат што е можно повеќе избори и дека луѓето имаат различни преференции.

3.        Прикажете кратки наслови на производи Насловите на производите се суштински двигатели за конверзија бидејќи им помагаат на купувачите да одлучат кои производи да ги купат. Пишувањето комплицирани и долги наслови на производи може да ја загрози вашата продажба. Всушност, 20% од неуспесите во купувањето се предизвикани од нејасни или комплицирани наслови на производи. Со ова, сакате да се осигурате дека насловите на вашите производи се именувани и форматирани соодветно со вистинската должина. Ова ќе ги зголеми шансите потенцијалните купувачи да ве откријат, што значи поголема можност да натерате повеќе луѓе да конвертираат. Иако нема точен број на знаци во насловот на производот, препорачуваме да бидете кратки, но концизни. Тоа значи дека треба да бидете што е можно поописни без да треба да напишете подолг наслов.

4.        Понудете помалку попусти Промоциите за продажба се особено корисни ако сакате да поттикнете итна реализација. Но, често гледаме премногу продавници за е-трговија кои нудат повеќе производи со попуст. Веројатно сте го доживеале ова од прва рака. Дали ги проверивте вашите е-пошта во последно време? Ако не, отворете ја вашата е-пошта и само видете колку онлајн продавачи нудат различни производи со иста мала намалена цена одеднаш.

 

 

Преоптоварувањето на изборот на клиентите е вообичаен предизвик што го споделуваат многу продавници за е-трговија што потенцијално може да влијае на стапките на конверзија. Кога на клиентите им се презентираат премногу опции одеднаш, тие стануваат преоптоварени и неодлучни, туркајќи ги подалеку без да се претворат.

Врската помеѓу изборот на клиентите и конверзијата

Слични објави