Дали вашата платформа за е-трговија ги има овие 5 одлики?

Во услови на брз раст во индустријата за е-трговија во последните неколку години,

Платформите за е-трговија нечујно доживуваа конкуренција на револуција, поради појавата на нови платформи со конкурентни карактеристики.

 

Улогата на платформите за електронска трговија во растот на индустријата за електронска трговија не може да се потцени, бидејќи токму платформите дејствуваат како столб за ефикасно работење на која било онлајн продавница.

Но, колку е конкурентен сегментот на платформата за е-трговија?

 

Поговорката „Прилагодете се или пропаѓајте“ има огромна важност за платформите за електронска трговија, имајќи предвид колку станаа брзите и иновативни платформи за електронска трговија.

Па, како се издвојува платформата за е-трговија од своите конкуренти?

 

1. Лесно прилагодување

Дали некогаш сте се запрашале како Нетфликс доминира во просторот за забава? Три причини - лесна употреба, едноставен кориснички интерфејс и широк избор на опции!

Истата мантра може да се примени на платформите за електронска трговија. Не треба да создавате сложени текови на страници и над-врвен кориснички интерфејс за да се разликувате од останатите. Всушност, треба да бидете на спротивната страна од спектарот.

 

2. Робусни способности за блогирање

Бидејќи продавниците за е-трговија посветуваат се повеќе и повеќе ресурси на маркетингот на содржина, грев е да не им давате на вашите трговци платформа за ефикасно управување со нивната содржина.

Интерфејсот на блогот е карактеристика што многу платформи за е-трговија не ја даваат надвор од рамките. Ова е вашата шанса да ја искористите можноста и да им овозможите на вашите трговци да водат поголем сообраќај до нивните продавници преку маркетинг со содржина.

 

3. Решение за маркетинг

Обезбедувањето на природно решение за маркетинг е како карактеристика што ја игнорираат многу платформи за е-трговија, но исто така е карактеристика што ќе ви помогне да се издвоите од конкуренцијата.

Иако е од суштинско значење за платформите да обезбедат ресурси за отворање онлајн продавница, за нив е подеднакво важно да им обезбедат на своите трговци вистински ресурси за да ја зголемат нивната продажба.

Тука влегуваат во игра Native Marketing Solutions. Тие обезбедуваат придобивки од лесното лансирање на кампањата и оптимизациите низ различни канали. Ова е критична карактеристика ако сакате да им обезбедите скалабилни алатки за маркетинг на вашите трговци.

 

4. Искуство подготвено за мобилни телефони

Иако може да обезбедите прекрасни продавници дури и за мобилни телефони, треба исто така да водите сметка дека корисничкото искуство е мазно. Постојат многу компании кои конкретно работат на создавање мобилна апликација или мобилна верзија за продавница за е-трговија, што е доволно доказ дека има голема побарувачка за тоа.

 

5. Поддршка за плаќање

Додека еВалетите забележуваат огромен раст низ целиот свет, тој сè уште не доминира во светот на плаќања. Затоа, од суштинско значење е вашата платформа да им обезбеди на трговците различни опции за плаќање за нивната продавница. Особено ако имате трговци од различни географии. Треба да се фокусирате и на локализацијата кога станува збор за начините на плаќање.

 

Слични објави