Дигитален маркетинг на платформите за електронска трговија

Дигитален маркетинг на платформите за електронска трговија

 

Изминатата деценија бележи бум на Интернет заедно со појавата на малопродажба преку Интернет

 

Пазарите се преплавени со веб-страници кои обезбедуваат производи од секој агол на светот, за купувачи од секоја големина на паричникот.

Е-Тајлерите не застанаа на ништо за да ги претворат корисничките интерфејси во искуства за возење со импулси, зависности, возење по импулси преку интелигентно дизајнирани страници и апликации, вредно исполнување и повеќе опции за исплата.

 

Маркетинг на платформите за е-трговија

Трите најважни цели на платформата за е-трговија остануваат откривање, ангажирање и задржување.

Пазарот на платформа нуди повеќе опции за конкурентност за бизниси од сите големини и опсези на SKU, со мноштво карактеристики што го поедноставуваат искуството на продавачот.

 

Опциите можат да бидат огромни за новиот сопственик на веб-продавница, а брзото разбирање на методите за е-трговија може да помогне да се направи информиран избор.

Повеќето од платформите за е-трговија ги обезбедуваат следниве основни карактеристики:

 

Front Front - Областа на онлајн продавницата до која пристапуваат купувачите. Категории на производи, имиња на производи, описи и сл. Се достапни на предниот дел од продавницата. Сопственикот на продавницата ги одредува изгледот и искуството со навигација на предниот дел од продавницата за време на поставувањето на платформата.

Административен фронт - ова е задниот дел или областа за управување со продавницата што малопродавачот ги поставува и управува, заедно со конфигурациите за детали за производот и залихите.

 

Како продавачите ги искористуваат карактеристиките на платформите за електронска трговија за маркетинг преку Интернет?

Маркетингот на која било од овие платформи за е-трговија нуди можности за оптимизирање на перформансите, гориво за рентабилност и конверзии.

Интернет-продавач на мало, кој е почетник, може да биде предизвик првично да ги идентификува местата за ефективно рекламирање преку Интернет.

 

Еве неколку упатства за тоа како може ефикасно да се направи маркетинг на платформата за Е-трговија.

Автоматски е-пошта

Сигурна стратегија за привлекување на вниманието на потрошувачите, трговците на мало со е-трговија можат да создадат персонализирани, интересни е-пошта.

Можете да користите алатки како MailChimp, SendGrid кои лесно се интегрираат во платформата за е-трговија по ваш избор.

 

Маркетинг на социјални медиуми

Најдобар план би бил диверзификација и присуство на сите платформи за социјални медиуми, вклучувајќи ги Фејсбук, Твитер, Пинтрест и Инстаграм, прислушувајќи ја базата на клиенти низ сегменти, нивоа и веб навики.

Продавачот потоа може да процени која авенија им одговара најдобро и да се фокусира.

 

 

SEO оптимизација

Оптимизацијата на пребарувачот е важен фактор за успешно работење преку Интернет.

Силното поставување фраза преку пребарувачот Google може да гарантира подобрен сообраќај кон веб-страница за е-трговија.

Добрите ознаки на насловот, структурите на URL-адресите и целните страници со употреба на содржина со релевантни клучни зборови може да ја постават веб-страницата повисоко во резултатите од пребарувањето. Повеќе за ова може да најдете овде.

 

Тактики за персонализација

Поврзувањето лице со брендот ја зајакнува довербата. Обраќајќи им се на своите клиенти со нивните имиња, да им дадете teamирка во тимот на малопродажба или дури и да обезбедите поблизок увид во производот - сето тоа придонесува многу за да се направи клиентот да се чувствува ценет.

 

Слични објави

Фразата „Содржината е крал“ звучи малку истрошена, но останува фактот дека содржината е можеби еден од најважните фактори кои влијаат на успехот на конверзиите во онлајн продавница Прочитајте!