Долгорочниот ефект на купување сега, плаќајте подоцна

Долгорочниот ефект на купување сега, плаќајте подоцна

 

Услугите за финансирање на продажното место како што се Кларна и Афирм им олеснуваат на купувачите на Интернет да купуваат сега и да плаќаат подоцна. Овие финансиски технолошки компании имаат можност да го намалат триењето на исходот и да ги задоволат клиентите, но тие можат да влијаат на е-трговијата на други, можеби неочекувани, начини.

 

За многу продавачи на Интернет, услугите за финансирање во продажба можат да бидат благодет. Интеграцијата е обично лесна. Трговците плаќаат веднаш. Стапките и надоместоците не се извонредни, и, како и со повеќето решенија за плаќање, има малку или нема трошоци однапред.

 

Уште повеќе, додавањето на Klarna, Affirm или слично на страницата за наплата веројатно ќе ги подобри конверзиите. И Кларна и Афирмим ќе ги изложат производите и брендот на продавницата пред милиони потенцијални клиенти.

 

Така, додавањето на решение за финансирање на продажна точка на веб-страниците за е-трговија е навидум непотребно. Сепак, има неколку долгорочни импликации.

 

Финансирање како маркетинг

Кларна добивала околу 85 милиони впечатоци од социјалните мрежи месечно. Компанијата имаше околу 7,5 милиони месечни активни корисници. Апликацијата „Непречено купување“ на Кларна беше деветтата најпопуларна апликација за малопродажба во продавницата за апликации на iPhone зад Amazon, Walmart и Target.

 

Апликацијата на Кларна е рангирана повисоко од Wish, Etsy, Macy’s, Sam’s Club, Kohl’s, Best Buy и Walgreens, да споменеме неколку.

Па, што значи тоа?

 

Замислете дека сте купувач. Божиќ е зад аголот. Нервозни сте поради трошењето готовина или дури и надополнувањето на долг на кредитна картичка за време на пандемијата. Изгледите да ги поделите купувањата за празнични подароци на четири рати имаат голема привлечност.

 

Па, можеш. Вие едноставно ја преземате апликацијата Klarna, купувате далеку и воила, можете да „платите за четири во која било продавница“, правејќи четири без камати за шест недели.

Многу корисници на апликации Klarna и Affirm веројатно купуваат во продавница не заради маркетинг, туку заради проширени опции за плаќање. Така, понудата на една или повеќе услуги за финансирање во продажба може да биде неопходност за маркетинг.

 

Проблем при диференцирање

Кога финансирањето на услугите и нивните придружни мобилни апликации стануваат форма на маркетинг и купување клиенти, разликувањето на трговците на мало станува предизвик.

 

Размислете за пазарот на Амазон. Продажбата на национални брендови како што се Tide, Kleenex или Nike не е норма за помалите бизниси - се натпреваруваат очи во очи против огромни компании.

 

Многу успешни продавачи на Амазон се брендови директно кон потрошувачите. Тие произведуваат производ што е различен на некој начин.

Оваа иста идеја може да се примени на апликациите Klarna и Affirm. Овие услуги за финансирање на продажното место може да создаваат пазари со сопствена форма на оптимизација на пребарување и промоција на производи и свои начини за разликување на продавниците и производите.

 

Односи со клиенти

Дали купувачот кој плаќа за нарачка со Кларна или Афирмир е клиент на трговецот или на оние услуги за финансирање?

 

Кога посетува продавница за е-трговија и плаќа со картичка Виза, купувач е, несомнено, клиент и на Виза и на трговец. Таа се стекнува со услуга од Виза и производ од продавницата.

 

Ова исто така може да важи за услугата за финансирање во продажба. Кога плаќа со „Афирма“, купувач е клиент и на „Афирм“ и на трговец. Како примерот со Виза, тој стекнува услуга од „Афирм“ и производ од продавницата.

Комплексноста на плаќањето

Како што популарноста на купувањето сега, се зголемува плаќањето по електронска трговија, интеграцијата со колички за електронска трговија, мобилни паричници, па дури и физички системи на продажба ќе бидат од витално значење ако комплексноста на плаќањето е сведена на минимум.

 Замислете, на пример, ако стане нормално трговците да нудат финансирање во продажба од Кларна, Афирм, Пејпал, Афтерпеј, Сизл, Квадпеј и слично. Купувачот може да се соочи со исходот со повеќе логоа отколку европски фудбалски тим.

Слични објави

Основните веб-витали се нов додаток на групата на фактори за рангирање на Google поврзани со UX, кои ги земаат предвид метриките околу стабилноста на страницата и брзината на вчитување на клучните елементи. Прочитајте!