Продажба на свежа храна преку интернет скокна 700 проценти
Севкупно, продажбата на мало преку Интернет се зголеми за 13,9 проценти во првите шест месеци, но поради пандемијата, беше постигнат вистински скок во продажбата на храна, сегмент во кој се позиционираа играчи како Конзум, еКупи и ОПГ. Интернетот скокна за 700 проценти. има најголема корист од тоа
Продажбата на свежа храна преку Интернет скокна дури седум пати во првата половина од оваа година, додека вкупната продавница преку Интернет порасна за 13,9 проценти
Првите податоци покажуваат дека во месецот од почетокот на пандемијата, купувањето преку Интернет пораснало до 15 проценти, што е голем скок ако се знае дека пораснал за околу 12 проценти годишно досега. Овој тренд продолжи и во следните месеци, така што купувањето преку Интернет порасна во просек за 13,9 проценти во првите шест месеци од 2020 година.
Оваа година, поради епидемијата, дојде до голем пораст на нови купувачи преку Интернет, кои никогаш порано не купуваа, и зголемување на продажбата на храна преку Интернет, бидејќи многу семејни фарми сфатија дека не можат да преживеат без канали за продажба преку Интернет.
Нашето истражување покажа дека првата набавка е најважна за стекнување доверба, така што најголем бенефит ќе имаат оние трговци кои обезбедија квалитетна услуга за клиентите за време на кризата.
Пред корона, патувањата, сместувањето, билетите за забава, како и други производи и услуги најчесто се купуваа преку Интернет, во кои не можеше лесно да се ужива во последните месеци поради ограничувањата на движењето и собирите. Сега, облеката, чевлите, куќниот материјал најчесто се купуваат преку Интернет, а нов хит е продажбата на свежа храна.
Благодарение на ова, сега се зборува многу повеќе за потребата од подобрување на логистиката што ја придружува продажбата преку Интернет и последните шест месеци е доказ дека пазарот е подготвен за овој метод на дистрибуција