Е-трговија

Е-трговија

Развојот на науката и технологијата со текот на времето доведе до појава на дигиталната ера, а со тоа и до промени во начинот на живот на луѓето, во начинот на водење бизнис, бидејќи брзината на пристап до информации неизбежно води до големи промени. Квалитетот на деловните процеси е подобрен во бизнисот, тие се изведуваат многу побрзо, со што се овозможува зголемување на обемот на бизнисот, а честопати се менува и самата природа на бизнисот.

Со доаѓањето на дигиталната економија, информатичките и комуникациските технологии што го менуваат начинот на кој работиме и работиме на сите нивоа, и државата, компаниите и секој поединец, добиваат на значење.

Електронските врски и комуникации овозможуваат континуиран бизнис со висока ефикасност, пониски трошоци и помали грешки и пропусти, потоа овозможуваат висока транспарентност на податоците, информации, знаење и достапност на сите делови на пазарот и за големите и за малите корисници.

 

Сега големите фирми не наследуваат поволна позиција во однос на малите, како што е случајот со физичкиот пазар каде големите имаат предност во физичкото присуство, споделувањето на пазарот и угледот. Интернетот ги намалува овие бариери за влез за помалите бизниси. Голема предност на Интернет е достапноста на информации што не постојат на физичкиот пазар бидејќи потрошувачот нема можност целосно да добие информации во физички ограничен простор.

 

Е-трговијата, како нов сегмент на модерниот бизнис, е последица на развојот на глобалната економија и глобалната компјутерска мрежа. Гледано од аспект на комуникациите, е-трговија е испорака на информации, производи, услуги или плаќања по телефон, компјутерска мрежа или некои други средства.

Меѓутоа, од бизнис гледна точка, е-трговијата е примена на технологија со цел автоматизирање на деловните трансакции. Од аспект на услугите, е-трговијата е алатка која ги намалува трошоците, го подобрува квалитетот на стоката и ја зголемува брзината на испорака. Пазарот што се реализира преку мрежата WWW отвора нови можности во тргувањето, но во исто време бара промена на пристапот кон самиот концепт на трговија и е означен со терминот Е-трговија.

Е-трговијата може да се дефинира како збир на комерцијални трансакции што се случуваат преку Интернет, без оглед на нивните реални или виртуелни вредности. Оваа дефиниција не вклучува работни места за рекламирање. Кога се споменува е-трговија, повеќето луѓе прво размислуваат за купување преку Интернет и за можноста за пазарење преку Интернет.

 

Слични објави

Идејата во вашата глава - таа една голема идеја - го зема својот најостар пресврт од сон во реалност штом ќе стане нешто опипливо. Прочитајте!
Да почнеме од почеток, што е инфлуенсер маркетинг? Ова е нова (и во исто време стара) маркетинг стратегија која вклучува контакт со луѓе со одредена улога во различни индустрии на Интернет за да зборуваат позитивно за нашите производи или услуги. Велиме дека е ново, но сепак старо бидејќи вклучувањето на важни или влијателни луѓе во рекламна кампања е всушност многу вообичаена работа. Сепак, инфлуенсер не е исто што и славна личност, како што отсекогаш сме ги познавале. Прочитајте!