Зголемете ја продажбата преку подобрено шопинг искуство

Зголемете ја продажбата преку подобрено шопинг искуство

 

Да се ​​има одлична страница за е-трговија, со производи со врвен квалитет и конкурентни цени, не значи, за жал, дека продажбата преку таа страница ќе биде исто толку голема. Критичниот елемент за секоја онлајн продавница, односно оној што најмногу влијае дали вашиот клиент ќе се откаже од плаќањето и купувањето, е искуството од процесот на плаќање.

 

Таканаречените страници за „одјавување“ се сите оние страници низ кои клиентот мора да помине од моментот кога ги додал производите во количката и почнал да плаќа, до моментот кога плаќањето е завршено. Бројот, едноставноста и начинот на прикажување на овие страници има одлучувачко влијание врз бројот на набавки направени во вашата продавница. Ефективна процедура за плаќање е онаа што е едноставна и интуитивна, а не она што го обесхрабрува, иритира клиентот и го мотивира да се откаже од купувањето.

 

Како да го подобрите искуството за купување на е-продавницата?

ПОНУДИ БЕЗБЕДНОСТ И РАЗЛИЧНИ МЕТОДИ НА ПЛААЕ

Сите неодамнешни истражувања недвосмислено укажуваат дека огромното мнозинство клиенти сакаат да видат различни опции за плаќање и безбедносен печат / лого. Вклучувањето на овие два елементи може да направи исклучително големо позитивно влијание врз бројот на направени продажби, бидејќи клиентите инстинктивно ги бараат на страницата за плаќање. Од нашето искуство и искуството на нашите клиенти, лесно можеме да препознаеме дека вклучувањето опции (и логоа) на кредитни и дебитни картички и системи како што се PayPal, Skrill и слично води до фактот дека повеќето трансакции се покриени, што значи што повеќе луѓе можат да извршат плаќање.

 

ОТСТРАНУВАЈТЕ СЕ ШТО ИМ ГО СКРЕНУВА ВНИМАНИЕТО НА КУПУВАЧОТ

Најефикасна процедура за плаќање е онаа што доведува до најбрзо извршување и која не му дозволува на купувачот да се фокусира на други работи, освен плаќање. Отстранете ги сите елементи на страницата што не се неопходни - на пример, за време на постапката за плаќање, можете да ги отстраните (или поедноставите) заглавието и подножјето на вашата страница или да ги отстраните сите слики и врски што не се однесуваат на самата исплата. На тој начин, ќе го фокусирате вниманието на клиентот само на завршување на купувањето. Погледнете ја страницата подолу која е вистински пример за она за што зборуваме. Линкови, непотребна содржина, слики, итн. Се отстранети ... единствените забележливи елементи се неопходни за да се заврши купувањето.

 

КРАТКИ И ИНТУИТИВНИ ФОРМИ

Веројатно ништо не ја убива стапката на конверзија колку што е обврската да се пополнат формулари со информации што не се неопходни за процесот на плаќање. Корисникот на Интернет очекува процесот да биде брз и без компликации, затоа ве молиме направете ги вашите формулари да изгледаат токму вака - кратки и брзи. Инаку, се плашиме дека може да очекувате голем број откажувања.

 

Слични објави