Совети за подобра оптимизација и рангирање на Google

Ако сте сопственик или администратор на веб-локација, веројатно сте се запрашале зошто вашите написи, услуги или производи не се на самиот врв на резултатите од пребарувањето на најпопуларниот пребарувач - Google. Причините има многу, а со вешто користење на советите што ќе ги дадеме во овој текст, ќе научите како и зошто треба да бидете на самиот врв во пребарувањето за вашите услуги, содржини, производи или слично.

On page оптимизација на страницата

Бидејќи секоја страница, статија - публикација започнува со наслов, задолжително внесете наслови (SEO наслов) и описи (SEO опис), кои треба да бидат поврзани со постоечкиот текст. Содржината на статијата, односно вашиот текст мора да има нормален тек, т.е. вашата презентација, идеја или опис на производот мора да бидат претставени на природен начин. Покрај тоа, мора да бидете вешти во пишување или раскажување приказни.

Оптимизација на сликата

Стратегијата за оптимизација на страницата за оптимизација вклучува оптимизација на слики за пребарувачите. Пред сè, треба да обрнете внимание на квалитетот на самите фотографии, бидејќи тие значително го подобруваат корисничкото искуство на вашата страница. Поради брзината на вчитување на страницата, која е и еден од клучните фактори за рангирањето на пребарувањето на Google, големината на фотографиите не треба да биде преголема.

 

Неопходно е фотографиите да имаат соодветен наслов, кој е поврзан со текстот, како и опис што ги содржи клучните зборови на вашата страница или статија. Покрај насловите и описите, ALT ознаките се незаменлив фактор што го подобрува рангирањето на пребарувањето. На пример, ако написот е за ПВЦ прозорци, веднаш до фотографијата на прозорецот, внесете ја ознаката ALT „ПВЦ прозорец“.

Оптимизација на клучни зборови

Колку што е можно, избегнувајте да користите ист клучен збор во две или повеќе статии, блогови, текстови. Во случај да го направите тоа, вашите текстови се борат еден против друг во рангирањето на пребарувачот Google, поради што овој феномен во светот на SEO се нарекува канибализација на клучни зборови. Прекумерното додавање и повторување на клучни зборови нема да помогне за подобро рангирање на вашата страница или вашиот текст, напротив! Количината на клучни зборови во текстот не треба да надминува 4% од вкупната содржина.

Брзина на вчитување на страницата

Брзината на вчитување на веб-страницата е исто така важна, во последно време секако еден од клучните фактори за позиционирање на пребарувачот Google. За тоа сведочи и фактот дека Google работи на воведување на алгоритам кој ќе ги означува страниците кои бавно се вчитуваат, и веднаш ќе му даде до знаење на посетителот дека се работи за бавна веб-страница, што може многу да влијае на стапката на напуштање на страницата пред да се вчита. Ако вашата страница се вчитува бавно, што можете да го проверите со алатката Speeds Insights на Google или GTMetrix, крајно време е да работите на оптимизација.

Користење на Google Search Console

Алатката „Search Console“ на Google ви овозможува да дознаете со неколку кликања кои клучни зборови ги користеле посетителите за да стигнат до вашата веб-страница. Овозможува и детален увид во тоа колку посетители прегледале одредени текстови на страницата, од кои страници дошле до иста содржина и слично, што може многу да придонесе за развој на стратегија за SEO и подобрено рангирање на пребарувачите.

Совети за подобра оптимизација и рангирање на Google

Слични објави