Е-трговија на Google Analytics

Е-трговија на Google Analytics

Маркетинг преку Интернет постојано се развива како и технологијата. Маркетинг тактиките и стратегиите станаа многу важен дел од процесот. Сопствениците на онлајн продавници се едни од многуте погодени од брзиот развој, поради што тие се принудени да ги следат трендовите со цел нивниот бизнис да опстане на пазарот. За да се постигне ова, тие мораат брзо да донесат добри одлуки. Гугл аналитика Е-трговијата може многу да помогне при донесување квалитетни одлуки.

 

Функции

Со Google analytics E-commerce, корисниците имаат брз пристап до сите статистички податоци што јасно покажуваат однесување и конверзии на клиенти на вашата веб-страница. Можете да проверите кој производ клиентите го прегледале колку пати, каде го прегледале, кога го додале во кошничката и многу други. Ова ќе ви овозможи да проверите како се одвива процесот на исплата и каде клиентите можеби се изгубиле или го напуштиле купувањето.

Извештаите ви овозможуваат да ги анализирате активностите за купување на вашата страница или во апликацијата и врз основа на тие извештаи може да заклучите што е добро на Интернет и што треба да промените. Со овие податоци, ќе можете да ги следите трендовите и да дојдете до квалитетни и брзи одлуки што ќе ги зголемат вашите конверзии и приходи.

 

Конверзии

Со внимателно следење на конверзиите обезбедени од е-трговија, ќе можете да проверите кои се приходите на вашата веб-продавница, кои артикли се продаваат најмногу, на кои заработувате најмногу. Со податоците за конверзија, ќе знаете како да донесувате одлуки што ќе ги зголемат вашите профити. На пример, можете да проверите извештај каде можете да видите кој продажен канал дава најмногу конверзии, а кој најмалку. Откако ќе имате пристап до такви податоци, можете да донесете вистинска одлука за префрлување на буџетот за најмал канал за продажба на конверзија во најмногу канал за конверзија. Со ваква одлука, можете да ја зголемите вашата добивка или заштеда.

 

Имплементација на е-трговија на Google аналитика

Спроведувањето на електронската трговија е сложен процес кој бара знаење од професионалец. Потребни се разни промени во текот, како и поставување нови кодови на вашата веб-страница. За имплементација, најдобро е да контактирате со агенција која е овластен партнер на Google Analytics. Во денешно време, статистиката е многу важна за да можете да ја испланирате и утврдите вашата стратегија за маркетинг.

 

 

Слични објави

Парите што ги вложувате во платеното рекламирање се бескорисни ако испраќате голем сообраќај до лошите целни страници. Некој чие прво искуство со вашиот бизнис е на збунувачка или лошо дизајнирана целна страница можеби никогаш нема да се врати. Прочитајте!