Топ 5 совети за подобрување на искуството на клиентите во е-трговија
Електронската трговија им овозможи на малите и средните бизниси да се натпреваруваат со поголемите, поафирмирани конкуренти. Со вистинската технологија и експертиза, брендовите со деловни модели директно до потрошувачите можат да го претворат сообраќајот, да стекнуваат и задржат нови клиенти и да испорачаат одлично онлајн искуство.
Сепак, за да се истакнат во толпата, брендовите треба да се натпреваруваат за повеќе од производ и цена. Вашата страница за е-трговија е лицето на вашата компанија, така што мора да обезбедите не само одлично онлајн корисничко искуство, туку и да ја проширите таа извонредност на сите допирни точки на брендот.
Зошто е важно искуството на клиентите
Купувачите очекуваат релевантни и доследни искуства на клиентите од компаниите со кои редовно се занимаваат. Брендовите со силно присуство на интернет имаат многу инвестирано да испорачаат. Сепак, повеќето мали и средни трговци на мало заостанаа и недоволно инвестираа во градењето волшебни способности за е-трговија. Сега, со двоцифрена продажба на е-трговија од година во година, фокусирањето на технологии кои градат свесност за брендот преку Интернет и обезбедуваат привлечни искуства на клиентите веќе не е изборно за компаниите кои сакаат да се натпреваруваат.
Статистика за искуство на клиентите што треба да ги знаете
Секој знае дека одличното искуство на клиентите води до поголеми приноси и повисок ROI, нели? Па, можеме да ја поддржиме таа конвенционална мудрост со податоци. Еве пет клучни статистики за да се направи случај за инвестирање во одлично искуство со клиентите:
Брендовите со супериорно искуство на клиентите носат 5,7 пати повеќе приходи од конкурентите кои заостануваат. Ова може да биде поради повеќе причини: лесна за употреба веб-локација, брзо следење на клиентите, дури и задоволство на клиентите од самиот производ.
77% од потрошувачите ги гледаат брендовите поповолни доколку бараат и бараат повратна информација од клиентите. Клиентите навистина го ценат кога продавачот посегнува по купувањето за да се распраша за искуството за купување. Овој напор помага да се изгради доверба, што често води до лојалност на брендот. Следењето е лесен начин за бизнисите да покажат дека се грижат за своите клиенти додека добиваат нешто за возврат, во форма на придонес.
Речиси 90% од клиентите престануваат да работат со бренд по лошо искуство. Негативното искуство, без разлика дали е проблем со прелистувањето на веб-локацијата или лошата услуга за клиентите, веројатно ќе ја чини довербата на купувачите на продавачите - и ќе ги натера да го однесат својот бизнис на друго место.
5 совети за одлично искуство со клиентите
1.Запознајте ги вашите купувачи: за да можат бизнисите да обезбедат одлично искуство за клиентите, тие треба целосно да ги разберат однесувањата и атрибутите на нивните клиенти. Најлесен начин да се добијат овие сознанија е со нуркање во контролните табли за е-трговија и CRM или аналитички платформи од трети страни како Google Analytics. Со проценка на сообраќајот на веб-локацијата на макро ниво, бизнисите можат да ги идентификуваат трендовите кај сите посетители, а потоа да се филтрираат на помали сегменти, како што се нови или повторени купувачи, домашни или меѓународни посетители и десктоп или мобилни уреди.
2.Оптимизирајте за мобилни: со оглед на тоа што повеќето сесии доаѓаат од мобилни уреди, императив е да се одржи излог оптимизиран за мобилни телефони за клиентите лесно да купуваат на нивните паметни телефони. Наместо да развиваат скапи мобилни апликации, кои е тешко да се одржуваат на врвот на веб-локацијата за е-трговија, многу агилни бизниси користат одговорен дизајн, каде што страницата автоматски се прилагодува од распоред оптимизиран за десктоп до распоред оптимизиран за мобилни кога прозорецот на прелистувачот се намалува.
3.Податоците овозможуваат персонализација: персонализацијата се потпира на податоци, па затоа е императив за бизнисите органски да собираат кориснички информации преку регистрација на сметки и трансакции на нарачки. Повеќето системи бараат единствен идентификатор, како адреса на е-пошта или број на сметка, за да се поврзат информациите назад на поединецот; инаку сè е анонимно и се губи откако купувачите ќе ги исчистат колачињата на веб-прелистувачот.
4.Чувајте го плаќањето едноставно: за да се оптимизираат конверзиите и да се минимизира напуштањето, наплатата треба да биде што е можно поедноставно. Затоа, многу сајтови за е-трговија користат повеќестепени процеси на наплата што им овозможуваат да се фокусираат на најважните елементи од секоја фаза - наплата, испорака и преглед на нарачки - наместо да се обидуваат да натрупаат сè на една страница. Неколку најдобри практики:
За да го минимизирате бројот на чекори, понудете им на клиентите наплата на гости или можност за најавување со постоечките сметки на Google или социјалните медиуми; ова им овозможува на новите посетители лесно да го заобиколат процесот на регистрација на сметката.
Искористете ги постојаните колачиња за да ја зачувате содржината на количката на купувачот низ повеќе сесии, така што содржината на количката не се ресетира. Тоа ги подобрува стапките на конверзија кога купувачите неизбежно го напуштаат плаќањето и се враќаат подоцна.
5.Порамнете се со дигиталниот маркетинг: иако двете треба да одат рака под рака, многу бизниси не успеваат да ги спојат нивните стратегии за искуство на клиентите за е-трговија со напорите за дигитален маркетинг. Наместо да создаваат посебни искуства за секој маркетинг канал, маркетерите треба да се стремат да ги искористат податоците за клиентите, активностите за нарачка и прелистување во реално време од веб-локацијата за да го надополнат онлајн искуството со порелевантни е-пошта, социјални и мобилни комуникации.