Потрошувачи при испорака на најважното време и цена

Потрошувачи при испорака на најважното време и цена

 

За задоволен краен клиент, на кој генерално не му е грижа кој ги доставува нарачаните производи се додека се испорачуваат ефтино и брзо, веб -трговците мора внимателно да размислат за нивото на испорака на услуги што сакаат да ги понудат и квалитетот и сигурноста на логистиката и партнери за испорака.

Од перспектива на просечен потрошувач, испораката се гледа преку две клучни димензии - време и цена. Според резултатите од истражувањето на нашиот Shopper’s Mind за навиките за купување на хрватските потрошувачи преку Интернет, очигледно е дека споменатите димензии на испорака играат најголема улога во мотиваторите за купување. При проценка на понудата за веб-продавница, тоа е цената на испорака, додека при проценка на услугата продавница, акцентот е ставен на брзината на испорака и на испораката со можност за преземање.

 

Сепак, она што изненадува е колку малку клиенти се грижат за флексибилноста на испораката. Во делот на истражувањето на Shopper's Mind, кој се концентрира на клучните елементи на искуството преку купување преку Интернет во однос на важноста на одделните елементи и задоволството на крајниот клиент, елементите на цената и брзината на испорака се критични, додека флексибилноста на испораката е оценета како изненадувачки неважно.

 

 

Флексибилност на услуги за испорака

 

 

Имајќи предвид дека ова е уникатно конципирана анкета на Shopper's Minda базирана на мерење на задоволството на клиентите во текот на целата година и нивното искуство во купување во онлајн продавници, и со оглед на тоа што истото истражување со години се користи од многу веб-продавници при планирање на сопствени деловни стратегии и креирање деловни практики во однос на потрошувачите, важно е да се разјасни таквата незаинтересираност на потрошувачите кон флексибилноста на услугите за испорака. Прашањето за испорака е еден од најјасните индикатори за меѓузависност на сите фактори вклучени во екосистемот на онлајн продавницата.

 

За задоволен краен клиент, кој генерално не е ни заинтересиран за тоа кој ги доставува нарачаните производи се додека тие се испорачуваат во склоп и брзо, веб-трговците мора многу внимателно да размислат за нивото на услугите за испорака што сакаат да ги понудат и за квалитетот и сигурноста на партнери за логистика и испорака. За да ги разбереме клучните димензии на испорака, треба да можеме да ја препознаеме разликата во основните мотиватори на набавката. Во случај на импулсивни набавки, односно набавки базирани на емоции и за кои потрошувачот одлучува за помалку од еден ден, цената за испорака игра поголема улога, бидејќи ако трошокот за испорака ја надмине вредноста на нарачаниот производ, клиентот ќе го промени својот размислете и откажете ја нарачката.

 

Она што веб-трговците мора и треба да го сторат е да вложат поголем напор во изборот на нивните партнери за логистика и испорака, појасно да ги соопштат придобивките од различните видови и опциите за испорака, да ја промовираат флексибилноста на испораката што ја нудат нивните партнери за испорака и што е најважно, континуирано да мерат и анализираат задоволство на клиентите.обезбедено ниво на услуга. Во исто време, услугите за испорака и логистика имаат можност појасно да комуницираат за придобивките од нивните услуги со цел да ги направат своите партнери, веб -трговците свесни за разновидноста на услугите што ги нудат и сите придобивки што нивните услуги ги носат за крајните потрошувачи .

 

Само поголема свесност на потрошувачите и очекување на високо ниво на услуга ќе влијаат на одлуките на веб-трговците при избор на квалитетен и сигурен логистички партнер. Сите вклучени, верувам, се добро свесни дека само синергијата, соработката и поддршката создаваат заедница на задоволни крајни потрошувачи кои со задоволство ќе се вратат во онлајн продавниците свесни за сите придобивки што им ги носи таквиот начин на купување. Бидејќи успешно купување преку Интернет, и сите треба да бидеме свесни за тоа, завршува само со успешна испорака на задоволство на сите вклучени.

 

Флексибилноста на испораката е дел од целокупното искуство во купувањето, од самиот почеток до крајот на процесот на купување и токму тука е добра можност за еден веб-трговец да ја добие довербата на своите клиенти со вистински фокус.

 

 

Слични објави