Што е доверба на брендот и како да го натерате да работи за вашиот бизнис
Важен е начинот на кој луѓето се чувствуваат за вашиот бизнис. Тоа не влијае само на вашата репутација. Исто така, влијае на вашата крајна линија.
Повеќето луѓе претпочитаат да купуваат од онлајн продавница во која знаат и имаат доверба. Всушност, 81% од клиентите велат дека ќе купуваат само од брендови на кои им веруваат.
Што е доверба во брендот?
Довербата на брендот мери колкава доверба имаат клиентите во вашиот бизнис. Тоа се одразува дали вашето брендирање постојано ги исполнува своите ветувања и дали останува верен на неговите вредности.
Еве 5 главни причини зошто купувачите им веруваат на брендовите:
-Доставува квалитетни производи или услуги
-Добива добри критики и оценки
-Наплатува фер цена
-Добро се однесува со клиентите
-Брзо се справува со проблеми со услуги на клиенти
Гради лојалност кон брендот. Кога вашата марка постојано обезбедува квалитет, кредибилитет и сигурност - тоа носи огромни придобивки. Клиентите ќе одат на вашата марка прво и постојано кога и да купуваат.
Создава застапници на брендот. Среќен клиент станува лојален клиент. И, лојален клиент зборува гласно. Тие стануваат ваши застапници. Тие ќе се обидат да го промовираат вашиот бизнис и да им кажат на другите за нивното позитивно искуство.
Како да добиете доверба во брендот
Градењето доверба трае време и бара силна стратегија за управување со брендот, но се исплати долгорочно. Вратените клиенти вредат до 10 пати повеќе од првичното купување. Стекнувањето нов клиент може да чини пет пати повеќе од задржувањето на сегашниот.
01. Понудете постојана услуга за клиенти
Overе треба да ја заработите довербата на вашата публика со текот на времето за да изградите лојалност кон брендот. Испланирајте ја секоја интеракција со клиентите. Ова започнува од моментот кога некој ќе слушне за вашата марка, па натаму.
02. Изградба на автентичност на брендот
Автентичноста значи да останете верни на основните вредности на вашата марка. Ова му помага на вашиот бизнис да добие кредибилитет кај вашите клиенти.
03. Споделете ги вашите деловни вредности
Довербата се заснова на два фактора: компетентност (остварување на ветувања) и етичко однесување (правење на вистинската работа и помагање за подобрување на општеството).
Да, треба да обезбедите квалитетен производ и одлична услуга за клиентите. Но, работите како што се корпоративната одговорност, одржливоста, приватноста и социјалната свест се важни сега повеќе од кога било.
04. Изградете ја својата репутација преку зборот на уста
Задоволните клиенти зборуваат. Оставаат позитивни критики на Интернет. Тие ги означуваат своите фотографии со брендирани хаштагови. Тие прават видеа користејќи го вашиот производ. Тие го препорачуваат вашиот бизнис на пријатели.
Овој рекламен маркетинг се исплати. Истражувањата покажуваат дека до 92% од купувачите имаат доверба во препораките на врсниците. Во просек, задоволен клиент ќе го сподели своето позитивно искуство со 11 лица.