Е-трговијата се зголеми двојно за време на вонредната состојба - Очекуван РАСТ и по кризата

Е-трговијата се зголеми двојно за време на вонредната состојба - Очекуван РАСТ и по кризата

 

Според истражувањето на Стопанската комора на Србија, електронската трговија во Србија се удвои за време на вонредната состојба, во споредба со времето пред пандемијата „Ковид-19“, а растот на купување и продавање преку Интернет се очекува во следниот период како добро Ова е потврдено со истражувањето на странски експерти, според кое е-трговијата во Србија треба да има 3,3 милиони корисници до крајот на годината и да оствари приход од околу 370 милиони евра.

 

Во март и април, покрај намирниците, компјутерите и компјутерската опрема, најмногу се купуваа преку Интернет мали апарати за домаќинство, облека и обувки.

Според Марко Шадеш, претседател на ПКС, трговците со техничка стока, падот на традиционалната продажба и загубите како резултат на затворените продавници и трговски центри, значително го надомести падот на класичната продажба и загубите поради затворените продавници и трговски центри, најмногу заради големи набавки на компјутери.за работа од дома.

 

Така, во Техноманија, околу 100.000 нови корисници беа регистрирани на мрежната платформа во март 2020 година, додека продажбата се зголеми за 50%. Најмногу се купија лаптопи, веб-камери, монитори, принтери, скенери, кујнски апарати, особено машини за леб, машинки за коса, епилатори, фен за коса, конзоли и видео игри, прочистувачи на воздух, фрижидери и замрзнувачи.

 

Малите трговци и производители реагираа брзо и ја искористија можноста да излезат бесплатно или со минимален надоместок на платформите што ИТ компании специјализирани за е-трговија ги создадоа специјално за нив, истакна Чадез Безжичните медиуми и Шопен развија онлајн платформи за трансформација на бизнисот од традиционални продажни канали во онлајн продавници. Двете платформи забележаа трицифрен раст на корисниците.

Штраус Јадран ја формираше онлајн платформата „Кафе дома“, просечниот дневен број на нарачки беше помеѓу 80 и 100, додека се продаваше најмалку еден килограм кафе. Компанијата ангажирала доставувачи кои поради вонредна состојба не можеле редовно да си ја вршат работата и на тој начин ги задржале вработените.

 

Онлајн купување намирници - голем раст и големи потешкотии

Анализата на ПКС укажува на тоа дека продажбата на храна се зголемила за десет пати во март и април од просечниот месечен промет пред пандемијата.

Марко Шадеш, претседател на Стопанската комора на Србија, наведува дека „големите малопродажни синџири ги активираа и зајакнаа нивните онлајн продавници и сопствените услуги за испорака поради бараните високи стандарди за транспорт на прехранбени производи“. Тој, исто така, го наведе примерот на малопродажниот ланец Mercator S, кој „ја прошири услугата Click and Collect во 17 градови и 24 локации и користеше специјализирани возила за превоз на стоки“.

 

 

Слични објави