Геоблокирање: Што носат новите правила на ЕУ за трговците на мало и клиентите преку Интернет?

Геоблокирање: Што носат новите правила на ЕУ за трговците на мало и клиентите преку Интернет?

Со Советот се преговараат за нови правила насочени кон подобрување на статусот на клиенти низ Европската унија. Според новиот предлог, истите права ќе важат за купувачите низ ЕУ и ќе опфатат е-трговија и физичко купување.

Во моментов постојат различни правила во Европската унија за правото на купувачите да вратат неисправна стока, во зависност од предметната земја -членка и дали стоката е купена во продавница или преку Интернет. Постојат разлики во правото на купувачот за бесплатна поправка, замена или колку долго траат правата по купувањето. Според новиот предлог, истите права ќе важат за купувачите низ ЕУ и ќе опфатат е-трговија и физичко купување.

 

ШТО ПРАВИ ЕВРОПСКИОТ ПАРЛАМЕНТ

Новите правила за купување се во процес на преговарање со земјите -членки откако ќе бидат изгласани од Комитетот за внатрешен пазар и одобрени од Парламентот (автоматски - без пленарна постапка за гласање). Претходно, Парламентот изгласа прекин на дискриминацијата (гео-блокирање) на локација за купување на одредени стоки и услуги, и ова е последна во серијата мерки за зајакнување на правата на потрошувачите.

 

ПОЛЕСНО ДО ПРЕКУГРАНИЧНА ПРОДАЖБА 

 

Tradе им биде појасно на трговците, мали и големи, како и колку долго тие се одговорни за стоката. Правилата ќе обезбедат исти правила на игра за сите компании кои ќе имаат исти законски обврски и ќе бидат посмели да започнат прекугранична продажба. Правилата ќе важат за физички добра. Што се однесува до дигиталната продажба, новите правила за ЕУ ​​беа одобрени од Парламентот во ноември 2017 година и сега се веќе во фаза на преговори помеѓу Парламентот, Советот и Комисијата. Според нив, мрежните трговци на мало мора да поправат или да издадат наплата за игри, апликации и содржина купена во ЕУ.

 

ПОЛЕСНО ОНЛАЈН КУПУВАЊЕ 

Од 3 декември, граѓаните на ЕУ можат да купуваат преку Интернет без гео-блокирање, без разлика каде се во ЕУ. Потрошувачите ќе имаат поширок и полесен прекуграничен пристап до производи, резервации на хотели, изнајмување автомобили, музички фестивали или билети за забава во ЕУ, според новите правила што се однесуваат на неоправдано блокирање на геодата. Законодавството одобрено од Европскиот парламент во февруари 2018 година ќе се применува од 3 декември. Ова е уште еден чекор напред во создавањето вистински единствен пазар на кој сите потрошувачи се третираат подеднакво. Кога купувате производи во странство, секој сега ќе има право да се третира како локален потрошувач. Нема да биде можно да се забрани пристап до продажба на стоки и обезбедување на одредени услуги. На Европската унија и се потребни конкретни решенија за сите нејзини граѓани.

 

 

ПОВИК ЗА ЦЕЛОСНА УСОГЛАСЕНОСТ

 

Предлогот на Комисијата за стоки се базира на добро познатиот аргумент дека постојните разлики во законодавството за продажба на стоки за широка потрошувачка, што произлегуваат од минимална хармонизација, продолжуваат да резултираат со значителни бариери на внатрешниот пазар што негативно влијаат врз бизнисите и потрошувачите. Во овој контекст, Комисијата предлага целосно усогласување, иако на насочен начин, на клучните договорни елементи за продажба на стоки помеѓу бизнисите и потрошувачите. Целта на оваа нова законска рамка не е само да ја зголеми довербата на потрошувачите, што дополнително ќе ги охрабри да купуваат прекугранично преку Интернет, туку и да ги намалат трансакциските трошоци и да ја зголемат правната сигурност, што ќе им олесни на бизнисите, особено на МСП, да продаваат стоки во целата Европска унија.

 

Кога станува збор за потрошувачите, во ноември 2017 година, Европскиот парламент на својата пленарна сесија усвои Регулатива на Европскиот парламент и на Советот за соработка помеѓу националните власти одговорни за спроведување на законите за заштита на потрошувачите, со што подобро ќе се заштитат потрошувачите од измама и да им даде поголеми овластувања.надлежните органи да откријат и да запрат прекршувања на законите за заштита на потрошувачите.

 

 

Слични објави

Брендовите се оддалечуваат од конвенционалното рекламирање и отстапуваат место на попаметните форми на маркетинг. Повеќето почнаа да се фокусираат на социјалните медиуми и маркетингот на содржини. Блогот за е-трговија звучи сосема логично и всушност нуди големи придобивки. Прочитајте!