Герила маркетинг за вашата онлајн продавница

Дали барате начини да ја промовирате вашата онлајн продавница? Тука сме да помогнеме. Ефтино да се изврши. Неочекувано. Гласно Маркетингот со герила е стратегија за да го забележите вашиот бизнис на неконвенционални начини.

 

 

Па, што точно е герилски маркетинг? Ајде да ги истражиме клучните елементи и придобивките од овој вид маркетинг, неколку инспиративни примери и како можете да започнете со сопствената кампања.

 

Што е герила маркетинг?

Маркетингот на герила е стратегија за рекламирање која користи елементи на изненадување. Оваа тактика се појавува пред купувачите кога најмалку очекуваат. На кратко, тоа е многу видлив, ниски трошок начин да дадете моќна изјава за вашиот бренд.

 

Кои се придобивките и предизвиците на герилскиот маркетинг?

 

Ако сакате да оставите впечаток за паметење, герилскиот маркетинг може да работи за вашата онлајн продавница. Разгледајте ги добрите и лошите страни пред да започнете:

 

 

Добрите страни

Ниска цена (бесплатно во некои случаи). Без разлика дали креирате кратко, споделено видео или матрица за графити, герилскиот маркетинг има тенденција да чини помалку од класичното рекламирање. Значи, идеално е за мали бизниси кои сакаат да направат бучава од буџетот.

 

 

Ангажира локални клиенти. Маркетингот на герила, како pop-up продавници или настани, го надминува излогот на Интернет и ве поврзува со вашата заедница.

Видови маркетинг на герила

Графити / улична уметност: Маркетингот со графити ги користи градските улици како платно за промовирање на бренд. Ова вклучува мурали, улична уметност, матрици, пченична паста, обратни графити и многу повеќе. Налепниците на вашето лого се уште еден одличен начин да се добие признание за брендот. Само осигурете се да добиете дозвола од сопственикот на имотот или властите пред да рекламирате.

 

 

Прикриен маркетинг: Некои го нарекуваат „Стелт маркетинг“ затоа што некој оди прикриен за да промовира бизнис. Sony Mobile направи ваков вид герилска кампања во 2002 година. Актерите шетаа низ градовите со телефон на Sony, правеа селфи со луѓе и се радуваа на одликите. Прикриен герилски маркетинг вака ги тера клучните луѓе да зборуваат за вредноста на производот кој суптилно се провлекува во пошироката јавност.

Акробации за публицитет: Акробациите за публицитет се настани што го привлекуваат вниманието на јавноста, како кога сала за пица ја готви најголемата пита досега. Или, џиновска статуа на ffеф Голдблум во Лондон, која ја слави 25-годишнината од Паркот Јура.

 

Идеи за маркетинг герила за вашата онлајн продавница

Сега е време да одите герила и да ја истакнете вашата онлајн продавница. Еве неколку идеи:

Создадете билборди за одење. Претворете ги вашите производи во билборди за одење. Создадете свое лого и додајте го на што било. Продавајте производи дизајнирани по нарачка, како маици, чаши за кафе, налепници за лаптоп и многу повеќе. Вклучете бесплатна ставка со секоја нарачка на продавницата. Бум. Вашите клиенти станаа реклами за прошетки за вашата продавница.

Домаќин на подарок. Домаќинот на подарокот е одличен начин да добиете повеќе следбеници. Дајте единствен запис за секој што ја сака вашата страница на Фејсбук. Дајте двоен влез кога некој ќе ја сподели врската на вашата продавница на социјалните мрежи. Кој генерира најмногу зуи, освојува награда. Оваа стратегија проверена на време прави чуда. Кој не сака бесплатни работи?

Поставете pop-up продавница. Е-трговијата го смени начинот на купување луѓе. Но, физичката малопродажба е далеку од мртва. Поставувањето pop-up продавница е одличен начин да ја забележите вашата онлајн продавница офлајн. Можете да врзете директно пренесување на вашиот настан за да ги натерате купувачите да споделуваат на социјалните мрежи.

 

Слични објави