Како да ја поставите стратегијата за дигитална трансформација
Трансформацијата започнува со признавање дека се потребни фундаментални промени. Ова сознание може да дојде како резултат на пад на перформансите или можеби влез на нов конкурент на пазарот.
На пример, Амазон ќе им даде на менаџментот на многу трговци многу непроспиени ноќи. Самото присуство на ривал како Амазон ќе доведе многу бизниси сериозно да се справат со дигиталната и да размислат како треба да се променат нивните организации за да бидат поконкурентни.
Истото може да важи и на други пазари. Сајтовите како што се lastminute.com или booking.com
претставуваа сериозен предизвик за воспоставените брендови за патувања, додека истото важи и за брендовите за осигурување
по пристигнувањето на confused.com.
Еве неколку клучни области што треба да се земат предвид при поставување стратегија:
Поставете стратегија во практична смисла
Силна стратешка визија е од суштинско значење. Ако ја менувате технологијата што ја користите и начинот на кој ја користите, причините треба да бидат јасни.
Размислете како можете да ја користите технологијата за да ги подобрите вкупните деловни перформанси и ефикасност, да го проширите вашиот пазар или да ја подобрите севкупната ефикасност во бизнисот.
На пример, дали вашата сегашна платформа за е -трговија ви овозможува ефикасно да продавате на мобилен телефон или да достигнете меѓународни пазари?
Не се работи само за усвојување технологија и нови начини на работа заради неа, туку за постигнување јасни деловни цели преку употреба на технологија.
Направете случај за промена на вработените
Значајните промени во бизнисите бараат откуп од сите нивоа на бизнисот, па затоа е важно ова јасно да го поставите.
За повеќето вработени, дигиталната трансформација веројатно звучи како повеќе да зборува за менаџментот, па затоа е важно практично да се објасни како ќе им користи трансформацијата, како ќе влијае на нивните улоги и зошто е важна.
Осигурајте се дека тимовите за дигитална трансформација се блиску до горната табела
Луѓето со одговорност за поставување стратегија и имплементација на промени треба да имаат уво од високото раководство и поддршка и овластување да ги спроведат промените во пракса.
Поради оваа причина, важно е технологијата да поддржува како сакате да работите. На пример, дали го прави споделувањето на податоци и општата соработка помеѓу тимовите лесно и ефикасно?
Измерете и прегледајте го вашиот напредок
Патоказот што го поставивте на почетокот може да бара прилагодување додека продолжувате. Користејќи клучни метрики и податоци, можете да научите што работи и да го користите овој увид за да ја прилагодите и подобрите стратегијата.
Запомнете дека трансформацијата никогаш не завршува
Технологијата никогаш не престанува да се менува, вашите конкуренти ќе се подобрат и ќе се појават нови, а однесувањето на клиентите е во постојан тек, така што трансформацијата е тековен процес.