Глобалниот раст за е-трговија забавува

Глобалниот раст за е-трговија забавува

Глобалната онлајн продажба порасна за 11 отсто во третиот квартал од  2021 година. Ова е повисок раст отколку во претходниот квартал, кога онлајн продажбата порасна за 2 отсто. Сепак, во споредба со истото време минатата година, видливо е дека е-трговијата забавува. Се чини дека европскиот износ на продажба се враќа на нивоата пред пандемијата.На глобално ниво, се чини дека онлајн продавниците достигнаа раст на продажбата како и пред пандемијата. Растот на годишно ниво во третиот квартал достигна 11 отсто, додека лани тој раст во истиот период беше 63 отсто. Овие податоци се објавени во новиот Salesforce Q3 Shopping Index.Електронската трговија во Источна Европа расте побрзо од глобалниот просек, во овој квартал постигна раст од 40 отсто во споредба со истиот квартал минатата година. Велика Британија достигна раст од 20 отсто, Холандија достигна 18 отсто, а Италија 15 отсто.

 

Повисоки стапки на конверзија во Англија и Холандија

Извештајот, исто така, ги разгледа стапките на конверзија, кои го одразуваат процентот на посетители на веб-страниците кои одлучуваат да направат нарачка. Глобалната стапка на конверзија во К3 беше 2,4 проценти. Онлајн продавачите во Обединетото Кралство и Холандија можеа да постигнат стапки на конверзија над глобалниот просек. Во Холандија, стапката на конверзија беше 3,2 проценти, а во Англија  оваа стапка беше 2,8 проценти.Германија и Белгија постигнале глобален просек, додека Источна Европа постигна нешто подолу со 2,2 отсто. Франција достигна 1,4 отсто, додека Шпанија и Италија достигнаа 1,2 отсто. Ова значи дека помалку посетители се подготвени да нарачаат во овие земји.

 

Белгиските напуштени колички се пониски од просекот

Додека белгиските онлајн продавници го достигнуваат глобалниот просек за стапки на конверзија, нивната стапка на напуштање на количката е пониска од глобалниот просек. На компјутер, белгиските продавници достигнаа стапка на напуштена количка од 66 отсто, додека светскиот процент беше 77 отсто. Кај таблетите, стапката е исто така помала (74 проценти) во споредба со глобалната стапка (81 проценти). Белгиските онлајн продавачи на мобилни уреди имаат стапка на напуштена количка од 83 проценти, што е исто така пониско од глобалната стапка (86 проценти).Холандија, исто така, постигнала подобри стапки за напуштени колички на сите уреди (69, 78 и 80 проценти соодветно). Продавачите во ОК исто така имаа подобри резултати (74, 76 и 83 проценти соодветно).

 

Слични објави