Што баравме и што купивме најмногу во годината на пандемијата?

Што баравме и што купивме најмногу во годината на пандемијата?

 

Според податоците најголемиот наплив кон купување преку Интернет се случи во април, 

кога, во споредба со 2019 година, пребарувањата се зголемија за 50%, а сличен пораст е забележан во ноември и декември.

 

Што велат податоците на најголемата платформа за споредба на цените во регионот?

Секоја нова година ја започнуваме со прегледување на податоците од годината што се оставени зад себе. И минатата година беше многу интересна, полна со предизвици и за многумина од нас сосема, непредвидлива. И покрај заклучувањето и мерките што во голема мера го ограничија нашето движење, 2020 година беше една од најдинамичните години за веб -продавачите, радикалните промени се случија практично преку ноќ, и целиот свет одеднаш и речиси целосно се пресели на Интернет.

 

Дигиталниот раст, особено во однос на купувањето преку Интернет, 

беше многу очекуван, но никој не можеше да ги предвиди околностите што ни се случија минатата година, што значително го забрза тој раст. 

Податоците од годинешното истражување спроведено во соработка со истражувачката компанија Валикон,

 во рамките на конкурсот за веб -продавница за најдобри веб -продавници во регионот, покажуваат дека во Србија,

 61% од сите купувачи преку Интернет редовно или интензивно купуваат.

 

Што сакаат луѓето да купуваат преку Интернет?

Во 2020 година, кога ќе ја погледнеме ситуацијата поделена на странски и домашни веб -продавници, се воспостави голема разлика.

 На глобално ниво, повеќето предмети се купуваат од категоријата Мода, 

односно облека и обувки, кои заедно сочинуваат 28%од вредноста на продажбата преку Интернет, потоа електроника со 25%, 

и предмети од групата Куќа и градина со 13%.

Сепак, треба да се земе предвид дека ситуацијата е малку поинаква кога анализираме дали клиентот го сторил истото во домашна или странска веб -продавница.

 Во странските продавници логично доминира електрониката со 42%, додека во домашните е веќе споменатата категорија Мода. 

Ако го споредиме тоа со Словенија и Хрватска, нема голема разлика - истите категории се доминантни и во тие земји.

 

Како ќе изгледа електронската трговија во 2021 година?

Минатата година, веб -трговците ќе бидат запаметени по својот нахакан раст, а традиционалните трговци по нивната брза, практично преку ноќ трансформација од офлајн во онлајн продажба. СОВИД-19 е с with уште со нас, и покрај фактот дека можноста за вакцинација ја враќа нашата верба да се вратиме во старата нормална состојба, се појавуваат нови видови на вирусот што ги преместуваат старите времиња во неопределена иднина.

 

Генерациите што никогаш не пазареле преку Интернет, ја сфатија леснотијата на купување преку Интернет и многумина никогаш повеќе нема да одат во физичка продавница за одредени категории производи. Магијата на измамничка и несигурна веб -продавница конечно е отфрлена, а прашањето кои групи потрошувачи купуваат преку Интернет е заменето со прашањето колку секоја потрошувачка група купува преку Интернет.

Домашните трговци треба да инвестираат с and повеќе, пред се во маркетинг, но секако и логистички операции кои ќе треба да ја следат зголемената побарувачка. Како ќе се справи во сеуште бурна средина во 2021 година, ќе зависи од тоа колку брзо ќе се развива е-трговијата.

 

Слични објави

Денес се повеќе пристапуваме на Интернет преку мобилни телефони, скоро сите луѓе имаат мобилен уред кој е поврзан на Интернет. Корисниците можат да користат интернет речиси секаде, а додека се во движење или чекаат на ред, ги користат своите паметни телефони. Прочитајте!
Дизајнерите обично тврдат дека нивната улога е клучна за успехот на е-трговијата. Сепак, не-дизајнерите често се спротивставуваат со цитирање на Амазон и други страници со висока конверзија кои, навидум, се агностични во дизајнот. Прочитајте!