Убедливата моќ на сведоштвата

Мислите дека сведоштвата се само „пријатни да се имаат“ за вашиот бизнис?

 

Според бројките, тие всушност може да бидат поважни за вашата крајна линија отколку што очекувате. Податоците покажуваат дека сведоштвата е докажано дека ги зголемуваат конверзиите и играат голема улога во истражувањето на клиентите и навиките за купување.Всушност, според Zendesk, 90% од испитаниците кои читале прегледи на интернет рекле дека позитивните критики влијаат на нивните одлуки за купување. Прилично импресивно, нели?Имајќи го ова на ум, ајде да погледнеме како можете да ја подобрите мапата за патување на клиентите со моќта на социјално докажување преку препораки. Ќе испитаме точно како и вие, исто така, можете да извлекувате и распоредите рецензии од дома што ја поттикнуваат продажбата и ја намалуваат неизвесноста за онлајн купувачите.

Користење на сегашните клиенти за потврдување на идните купувачи

Пред да нурнеме во „како“, ајде да зборуваме за „зошто“ на препораките на клиентите и да изградиме основа за разбирање околу вредноста што ја даваат.

 

Зошто функционираат препораките на клиентите

Сведоштвата се убедливи затоа што се моќна форма на социјален доказ: психолошки концепт заснован на идејата дека поверојатно е да ги следиме постапките на другите пред нас, бидејќи претпоставуваме дека тие постапки го одразуваат правилното однесување. Како да се соберат препораки од клиенти: логистика

Сега кога ја разбираме вредноста на сведочењето, ајде да разговараме за тоа како можете да започнете да собирате своја.

 

Првиот чекор е едноставен: треба да го поставите барањето.

Податоците покажуваат дека ако побарате сведоштво, најчесто клиентите со задоволство ве обврзуваат. Всушност, истражувањето на Brightlocal покажа дека 68% од испитаниците на потрошувачите ќе остават рецензија за бизнис кога ќе бидат прашани.

 

Па, како да барате препораки?

Користете автоматизирана е-пошта што се испраќа 5-7 дена по испораката

Собирањето прегледи не мора да биде рачен процес кој одзема многу време. Со помош на автоматизирана е-пошта што е активирана да се испрати 5-7 дена по испораката, можете да контактирате со секој клиент и да побарате од нив да остават преглед доколку се задоволни со купувањето. (Забелешка: ќе треба да го интегрирате Shopify со вашиот ESP или да користите апликација за да ги поставите и автоматизирате овие е-пораки предизвикани од однесување.)

Испратете анкета за задоволството на клиентите

Анкетите за задоволството на клиентите се уште еден лесен начин за собирање сведоштва и богати сознанија за клиентите, а тоа можете да го направите ефикасно благодарение, повторно, на автоматизацијата на е-пошта. Со интегрирање на алатка како SurveyMonkey, можете автоматски да ги следите клиентите по купувањето за да соберете повратни информации.

 

Вклучете прашања од анкетата како што се:

 

Какви сомнежи имавте пред да го завршите купувањето?

Кои прашања ги имавте пред да купите?

Зошто купивте [празно]?

За што користите [празно]?

Обратете се на социјалните мрежи до клиентите кои објавиле пофалби

 

Среќните клиенти кои споделија пофалби за вашиот производ на социјалните мрежи веќе делуваат како евангелисти на брендот за вас, па затоа треба да ги ставите во центарот на вниманието овие органски препораки и на вашите социјални канали.

Убедливата моќ на сведоштвата

Слични објави

Зошто вашите клиенти купуваат од вас? Што ги мотивира луѓето да ве изберат вас, да ги изберат вашите производи пред стотиците алтернативи? Што ја прави вашата компанија и вашите производи подобри од останатите? Прочитајте!