Грешки за конверзија на наплата што ги брка вашите купувачи
Неколку работи се потажни отколку да се вклучите во вашата аналитика, возбудени да ги проверат вашите продажни броеви... и да видите податоци за илјадници клиенти кои напуштаат. Како дојде до ова?
Мислам, тука сте, трошите безброј часови работа на дизајнирање, оптимизирање и A/B тестирање на вашата онлајн продавница. Мислите дека би било доволно да обезбедите добри стапки на конверзија и постојано да ја зголемувате вашата база на клиенти.
Но, тоа не е.
Како што можеби знаете, над 60% од купувачите ги оставаат своите колички за купување без да го завршат купувањето. И тие нема да се вратат за да ја завршат наплатата освен ако не ги поттикнете да го сторат тоа.
Тоа е она што повеќето брендови за е-трговија се обидуваат да го направат - да ги вратат потенцијалните клиенти. Но, покрај тоа, она на што мора да се фокусирате е да го направите тоа да не сакаат да заминат на прво место.
Сакам да ви покажам неколку едноставни начини да го поправите процесот на наплата, за да го намалите напуштањето на количката и да ги зголемите стапките на конверзија.
Ајде да погледнеме очигледни грешки кои би можеле да го попречат процесот на наплата. Има многу повеќе од нив, всушност, но засега да се фокусираме на оние што се очигледни и лесни за поправање.
Штом ќе можете да ги спречите тие лудаци кои убиваат конверзија да ги избркаат вашите клиенти, ќе се зголемат и вашите стапки на конверзија и вашата вкупна продажба (од првпат и од клиенти кои се повторуваат).
Значи, ајде да се нурнеме и да дознаеме како можете да го направите токму тоа.
1.Копче за количка со низок клуч
Ќе бидете изненадени колку често заинтересираниот купувач ја прелистува вашата продавница, избира артикал, го додава во кошничката… само за да заборави на сето тоа по 15-20 минути. Грешката обично лежи во копче за количка што е едвај нагласено и не го свртува вниманието кон себе. Како да го поправите:
Треба да биде 100% очигледно за секој посетител на веб-локација дека ставил нешто во својата кошничка.
Ако сакате да направите потенцијално купување што не може да го пропушти купувачите, најдобро би било да создадете мала анимација или скокачки прозорец, прикажување на содржината на количката и повик за акција „Одплата / Продолжи со купување“.
Ако не сакате да шифрирате нешто толку вклучено, најлесниот начин да ја издвоите вашата количка е да ги направите промените во бројот на вашата количка позабележителни.
2. Бавна / нединамична количка
Според KISSmetrics, дури и доцнење на страницата од една секунда може да го чини вашиот бренд за е-трговија милиони во продажба годишно. И освен ако вашите целни клиенти не се најстрпливите, најлесните луѓе во светот, освежувањето на вашата количка за ажурирање на трошоците за испорака, бројот на артикли или кодовите на купони ќе ги зголеми шансите да ја откажат нарачката.
Работата е во тоа што купувачите не сакаат да го ажурираат бројот на артикли што ги купуваат и чекаат уште 2-3 секунди додека количката не се освежи (освен ако не го сакаат предметот навистина лошо). Психологијата на клиентите е доволно минско поле сама по себе - навистина не сакате да им дадете дополнителни причини да ја напуштат количката.
3. Вознемирувачка регистрација
Ако сакате секој нов купувач во вашата продавница да креира сметка пред да купите, масовно ги намалувате вашите стапки на конверзија. Според ова истражување на eConsultancy, 25% од купувачите ги напуштаат своите купувања затоа што се принудени да креираат сметка.
Ако сè уште не сте убедени, проверете ја оваа студија на случај од кориснички интерфејс инженеринг, каде што копчето „Регистрирај се“ беше заменето со копчето „Продолжи“… и тој еден дотерување донесе приход од 300 милиони долари.
За да разберете за каква голема работа е ова, погледнете го проблемот од гледна точка на купувачот. Тие доаѓаат на вашата веб-страница за да купат работи. Кога ќе видат нешто што им се допаѓа и ќе ја додадат таа ставка во кошничката, не сакаат да бидат принудени да направат лозинка и да создадат сметка.