Искуство за клиенти во е-трговија: 5 совети за ангажирање клиенти

Искуство за клиенти во е-трговија: 5 совети за ангажирање клиенти

Искуство за клиенти во е-трговија: совети и стратегии

Интернет-интеракциите помеѓу потрошувачите и деловните субјекти се подеднакво важни како и личните допирни точки. Воспоставете и изградете односи со вашите клиенти и зголемете го задоволството на клиентите со спроведување на овие 5 совети:

 

1.Прикажете единствен предлог за вредност

2.Вклучете се со следбеници на социјалните мрежи

3.Персонализирајте ја стратегијата за вашата содржина

4.Имајте чисти страници со производи

5.Олеснете го наоѓањето производи

 

 

Прикажете предлог за единствена вредност

 

Сите бизниси со веб-страница треба да имаат свој предлог за единствена вредност (UVP) прикажан на нивната почетна страница. Силниот UVP лесно ја комуницира вашата понуда со вашите посетители, така што тие знаат како можат да имаат корист од работењето со вас или купувањето од вас.

 

Вклучете се со следбениците на социјалните медиуми

 

Создадете позитивно искуство со клиенти во е-трговија и зголемете ја довербата на потрошувачите со привлечна стратегија за брендирање на социјалните медиуми. Ангажманот на социјалните мрежи не само што создава чувство за заедница и ги возбудува клиентите за идните содржини, туку исто така им помага на брендовите да добиваат позитивни и негативни повратни информации за различните аспекти на вашиот бизнис.

 

 

Персонализирајте ја вашата стратегија за содржина

Зголемете го афинитетот на клиентот кон вашиот бренд со персонализирање на вашата стратегија за содржина на секој уникатен корисник. На Groove, ние го персонализираме нашиот маркетинг по е-пошта користејќи токен за персонализација на HubSpot за да им се обраќаме на клиентите со нивните први имиња на почетокот на е-поштата.

 

Препорачуваме продавниците за е-трговија да направат чекор понатаму за високо насочување кон индивидуалните купувачи врз основа на начинот на кој тие комуницирале со вашата страница. Потсетете ги купувачите дека оставиле предмети со создавање на напуштен работен тек на количката HubSpot за да помогне во намалувањето на стапката на напуштена количка.

 

Имајте страници за чист производ

Страницата за производи за е-трговија е една од најважните страници низ целата веб-страница затоа што купувачите детално ги разгледуваат предметите и одлучуваат дали да ги додадат во нивните колички. Покажете ги вашите производи од различни агли за да ја зголемите довербата на потрошувачите со детално фотографирање на производи.

 

Олеснете го наоѓањето производи

Да потрошите време за маркетинг на вашата страница и да возите сообраќај е бескорисно ако корисниците не можат лесно да се движат низ неа. Подобрете го искуството на клиентите во е-трговија и употребливоста на вашата веб-страница со употреба на категории, филтри и внатрешно пребарување на страници за полесно наоѓање производи.

 

Заклучок

Креирање на уникатни и незаборавни искуства за клиенти во електронска трговија е клучно за зголемување на поволноста на брендот и за зголемување на продажбата на Интернет. Се надеваме дека ќе ги искористите овие совети и ќе видите позадоволни клиенти!

 

 

Слични објави

Иако тоа не е главна мисла за зафатените трговци, превозот е еден од најголемите размислувања за клиентите кои купуваат онлајн. "Колку чини превозот?" и "Кога ќе пристигне мојата нарачка?" се прашања за правење или прекинување кои одредуваат дали купувачот ќе го заврши своето купување или не. Прочитајте!