Четирите потрошувачки личности кои трошат во 2022 година и понатаму

Четири различни групи на потрошувачи се појавија од пандемијата и тие ќе влијаат на трошењето во годините што доаѓаат. Новиот извештај на Retail Week, објавен оваа недела, открива кои се тие.Кога светот застана во март 2020 година - првиот пат кога ОК влезе во официјално заклучување - се случија две клучни работи што го променија начинот на кој потрошувачите штиклираат.

Па, кои се тие?

Дигитални пристигнувања

Податоците од фирмата за деловни податоци и разузнавачки податоци Статиста откриваат дека продажбата на мало преку Интернет во Велика Британија, како процент од вкупната продажба на мало, достигнала неверојатно високо ниво од 37,8% во јануари 2021 година, што е повеќе од постандардните 19,1% во март 2020 година.

Податоците на Statista покажуваат дека малопродажбата на интернет била сè уште на 27,1% од вкупната продажба на мало во јануари 2022 година. Ова покажува дека голем број потрошувачи одлучиле да продолжат да купуваат онлајн, разбудени за практичноста, изборот и достапноста на производите што ги нуди е-трговијата.

Оваа група вообичаено - иако не исклучиво - вклучува постари потрошувачи кои се помалку ненамерни со е-трговија и повеќе навикнати на прелистување и купување во продавници. Тие сакаат лесно навигирани веб-локации со патувања на корисници без триење. Но, тоа е само врвот на ледениот брег.

 

Претплатници

Пазарот на претплата не беше создаден од пандемијата, но тоа е одличен пример за зелени пукања што доведуваат до брз раст.Претплатите се особено популарни кај младите, при што 52,1% од 25-34-годишниците се пријавиле на барем една таква услуга, според податоците на Кралската пошта, кои се засноваат на истражување со 2.000 купувачи во ОК. Ова се споредува со само 11,7% од 55-64-годишниците и 7,6% од постарите од 65 години.

 

Етички потрошувачи

Оваа група потрошувачи ги опфаќа возрасните групи. Тоа ги вклучува генерацијата Алфа (оние родени по 2010 година) и генерацијата Z (оние родени помеѓу 1995 и 2009 година), кои се инспирирани од таквите како климатската активистка Грета Тунберг и движењата #MeToo и Black Lives Matter.

Барачи на возбуда

Сега поминува едвај еден ден кога нема да прочитате за незаменливи токени (NFT), метаверс и трговците на мало кои влегуваат во виртуелниот свет, од гигантите за спортска облека Најк и Адидас до стоковните куќи како Џон Луис и Селфриџис, како и луксузни брендови вклучувајќи ги Долче и Габана, Гучи и Живанши.

 

Трагачите на возбуда имаат тенденција да бидат помлади потрошувачи во дигиталниот простор, на возраст под 25 години, кои никогаш не познавале свет без интернет или паметни телефони.

 

Технологијата е едноставно втора природа за нив и тие очекуваат трговците на мало со кои комуницираат да можат да им служат на каналот што го сакаат – без разлика дали тоа е онлајн, во продавница или во рамките на метаверзумот.

 

Четирите потрошувачки личности кои трошат во 2022 година и понатаму

Слични објави

Блогирањето порано не беше ништо повеќе од онлајн дневник. Прочитајте!
Повеќето претприемачи грешат да ги потценат придобивките што каналот за големопродажба може да ги додаде во нивниот бизнис за е-трговија. Прочитајте!