Продажбата на сите канали е од особено значење за трговецот

Продажбата на сите канали е од особено значење за трговецот

Запрашајте се кога последен пат сте биле поканети на ручек некаде, без веднаш да ја проверите веб -страницата на ресторанот, неговата локација, коментарите од другите гости, како и менито и цените. Или запомнете колку пати одите на шопинг за одреден производ само по детално пребарување преку Интернет користејќи го вашиот компјутер или мобилен уред. Колку пати само се изнервиравте затоа што не можевте да го најдете на веб -страницата на производителот доколку сеуште го имаат производот што би сакале да го купат?

 

Денешните клиенти бараат нивниот процес на купување да биде транспарентен и интуитивен, како и информации за состојбата на производот и политиката за враќање и испорака ... и сето ова достапно во секое време, кога им е погодно и преку различни канали. Време е трговците да се соочат со фактичката состојба и веднаш да ги започнат своите активности во насока на целосно интегрирана изведба преку повеќе канали (омни канали) користејќи решенија што ги поврзуваат мобилната апликација, класичната продавница и нивната онлајн продавница.

 

ФОКУС НА КОРИСНИЦИТЕ

Иако се вели дека трпеливоста е доблест, сите ние исто така многу ја цениме удобноста и способноста да извршуваме брзи и лесни интернет трансакции, како и брз пристап до важни информации. Сето ова преку мобилни уреди, насекаде и во секое време. Постои голема веројатност да ја напуштиме продавницата или ресторанот по само неколку минути чекање во ред и да се обидеме да платиме на некој алтернативен начин (на пример, по телефон). Затоа, следниот логичен чекор за трговецот кој сака да напредува е интеграција на физички продавници, мобилни и интернет -страници и нудење на клиентите уникатен центар кој овозможува нарачување и плаќање преку Интернет, додека испораката се одвива во самата продавница. Така, доаѓаме до ситуација разликата помеѓу различните продажни канали да се намали и да се создаде систем на интегрирани различни продажни канали, кои му овозможуваат на клиентот да купи производ без многу напор и размислување, без оглед на продажниот канал.

 

ТОЧКА НА ИНТЕРАКЦИЈА

Како еден од главните предизвици со кои се соочува трговецот, интеграцијата на технологија за сите канали е важен дел од сложувалката за постигнување целосна интеграција на сите дистрибутивни канали. Во овој поглед, важноста на физичката продавница како точка на интеракција со клиентот, зајакната со директна врска со решенијата М-ПОС (мобилен ПОС) им дава на трговците на мало, без оглед на нивната големина, алатка за поедноставување на процесот на купување и отворање нови можности како на пример во движење “, користејќи читачи на мобилни картички поврзани со системот за каса (замислете ја продавницата на Apple насекаде околу вас). Ваквите алатки и услуги го зголемуваат задоволството на клиентите, а во исто време нивната лојалност и ја зголемуваат профитабилноста за трговецот.

 

 

Слични објави

Постојат тони маркетинг тактики таму. Но, еклектична мешавина на тактики, без разлика колку е креативна, не создава привлечна маркетинг стратегија. Различните тактики и канали кои најдобро функционираат ќе бидат оние кои одговараат и на вашиот производ и на вашиот бизнис модел. Прочитајте!
Готовинскиот тек е критичен за секој бизнис - голем или мал. Тоа не е ограничено ниту на физички сметки и монети што моментално ги имате при рака. Прочитајте!