Лекции за маркетинг е-пошта од бренд за е-трговија со висок раст

Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта.

Иако секогаш можете да црпите инспирација од она што другите глобални брендови за е-трговија го прават правилно, може да биде тешко да се добие холистички поглед за тоа како долгорочно изгледа успешниот маркетинг преку е-пошта.

Пред да нурнеме во секоја е-пошта во детали, еве преглед на видовите е-пошта што ги добив од Birchbox и кога во текот на периодот од 60 дена:

 

Ден 1: Е-пошта за добредојде

Ден 2: Сезонска промоција

Ден 5: Промотивна е-пошта

Ден 8: Сезонска промоција

Ден 9: Промотивна е-пошта (потсетник)

Ден 11: Промотивна е-пошта

Ден 12: Промотивна е-пошта за категорија

Ден 13: Е-пошта за добредојде (потсетник)

Ден 15: Промотивна е-пошта за почеток на месецот

Ден 17: Промотивна е-пошта за претплата

Ден 18: Промотивна е-пошта

Ден 19: Бесплатен промотивен е-пошта за подароци

Ден 21: Е-пошта за специјален настан

Ден 22: Бесплатен промотивен е-пошта за подароци

Ден 27: Е-пошта за специјален настан

Ден 33: Промотивна е-пошта

Ден 40: Промотивна е-пошта за претплата

Ден 41: Промоција на партнерство

Ден 42: Промотивна е-пошта за бесплатен подарок (потсетник)

Ден 45: Промотивна е-пошта

Ден 47: Промотивна е-пошта за почеток на месецот

Ден 54: Промотивна е-пошта за бесплатен подарок

Понуда за бесплатна испорака

Бидејќи ова е е-пошта за добредојде и јас, нов потенцијален клиент, можеби не сум запознаен со сите придобивки од тоа да се биде клиент, додавањето потсетник за бесплатна испорака на врвот на е-поштата дава непосреден поттик да се разгледаат нивните производи.

Попуст за добредојде

„Подарок за добредојде“ е пријателски начин да се започне разговор со нови претплатници. Попустот од 15% на нарачките се задева на веб-локацијата пред да се пријавите, и тоа е одличен начин не само да се поттикне пријавувањето, туку и да се охрабрат овие претплатници да почнат да додаваат производи во нивната кошничка.

Основна придобивка

Овој дел е првиот од трите што ме запознаваат со основните придобивки на Birchbox. Едноставноста на овој дел ја носи нивната централна порака за „Убавината лесна“ - тоа е она што Birchbox сака да го поврзете со нивниот бренд.

 

Две појдовни точки

Овие два дела се еднакви делови на едукација за новите потенцијални клиенти и повик за акција. Првиот им служи на претплатниците кои сакаат да ја користат услугата за да испробаат нови производи, а вториот е за оние кои точно знаат што сакаат и се подготвени да заштедат .

 

 

 

 

Дополнителни врски во подножјето

Првиот подножје на првата е-пошта е корисно место за помалку итни повици за акција. Со оглед на нашето непознавање со нивниот бренд, Birchbox нè поттикнува да ја преземеме нивната апликација и да се придружиме на заедницата. Има и директни врски до поддршката за корисници, нивната страница За нас и ЧПП во случај да ни требаат.

 

Клучни работи:

Искористете ја можноста да го претставите вашиот суштински предлог за вредност во формат на приказна или патување. „Вредноста“ за клиентите значи нешто за што тие можат да се возбудат.

Едноставно е подобро кога создавате асоцијации со вашиот бренд. Кога клиентите ќе се сретнат или зборуваат за вашиот бренд, тие треба веднаш да размислат за [уникатно вреден атрибут].

Не плашете се да покажете изгледи од каде да започнете. Понекогаш навигацијата по нов бренд може да биде предизвик - особено ако има многу производи и не сте сигурни што е најдобро за вас. Водете ги со едноставни знаци, на пр. „Откријте нови омилени“, „Земи ја кутијата“ и „Започни со купување“.

 

Лекции за маркетинг е-пошта од бренд за е-трговија со висок раст

Слични објави

Осум водечки европски платформи за е-трговија, вклучувајќи ги Booking.com, Zalando и Bol.com, ја повикуваат Европската унија да ја преиспита дефиницијата за „активни крајни корисници“ на нивните услуги. Тие го пишуваат ова во едно писмо до ЕУ во врска со предложениот Закон за дигитални пазари (DMA), кој има за цел да ги регулира големите технолошки компании. Прочитајте!
Онлајн продавачите на мебел сакаат клиентите да се грижат за тоа како нивниот кауч влијае на климатските промени. Прочитајте!