Известувања за веб-притисок: Она што тие го носат на мојата веб-страница

Известувања за веб-притисок: Она што тие го носат на мојата веб-страница

 

Известувањата за веб-притискање или известувањата за веб-прелистувач се пораки со богата содржина со кликање, испратени до веб-продавница или веб-страница на работниот компјутер и екранот на паметниот телефон

Известувањата за веб-притисок веќе не се ништо ново, веројатно може да се сетите барем на неколку страници што побараа дозвола за да можат да испраќаат известувања во иднина. Иако известувањата за веб-притисок се корисни, тие можат лесно да започнат да предизвикуваат главоболки ако се злоупотребат.

Една од клучните придобивки што ги носат известувањата за веб-притисок е фактот дека повеќе не е потребно да се префрлате на едно од отворените јазичиња во веб-прелистувачот за да дознаете дали нешто се случило во него.

Известувања за веб-притисок - накратко

На кратко, известувањата за веб-притисок се пораки со богата содржина со кликање, испратени на веб-продавница или веб-страница на десктоп компјутер и екран на паметен телефон Тие можат да бидат испратени и доставени до паметен телефон или работна површина дури и кога корисникот не е активен на мрежата кој му испраќа известување за притисок.

 

Што значи кликање? Ова значи дека тие содржат врски до целните страници (обично во форма на копче CTA) што корисникот ги кликнува и доаѓа до мрежата.

 

Што значи порака со богата содржина? Ако буквално преведуваме на српски јазик, тоа се пораки со богата содржина. Всушност, ова се пораки што ги користат Месинџер, Вибер и слични апликации, а освен текст, тие вклучуваат и други форми на содржина. Во случај на известувања за веб-притисок, можете да додадете врски, копчиња CTA (до два) и визуелни содржини.

Како изгледа ефективна промотивна порака за веб-притисок

Тешко е да се понуди доволно добар општ одговор на прашањето: Како изгледа ефективно известување за пребарувач? Има премногу фактори во игра.

Персонализираните пораки поддржани од податоци за однесување даваат многу подобри резултати. Ваквите пораки се наменети за одреден круг на претплатници, навремени и персонализирани. На пример: веб-продавницата каде што ги прелистувавте патиките минатата недела ви испраќа известување за притисок бидејќи тие сега се достапни во ваша големина. Задачата на копчето CTA е да ја предизвика тековната акција на претплатникот. Известувањето CTA digme on push треба да вклучува што е можно поедноставен глагол во императивот.

Во моментот кога корисникот се најавува за да добива известувања за притисок, прелистувачот запомнува неколку податоци, од кои едната е локацијата. Овие информации можете да ги користите подоцна за да испратите порелевантни пораки.

 

 

 

Слични објави

Дали сакате да ја зголемите продажбата на B2B? Пробајте го бесплатно! Како сопственик на веб продавница, треба да пронајдете иновативни начини... Прочитајте!