Како да ангажирате експерт за е-трговија за вашиот бизнис
Еден од најнеочекуваните поучни меми денес е „Имаш исти 24 часа во денот како Бијонсе“.
Лесно е да се погледне како претприемач, да се дави во задачи и списоци со задачи, и да се чувствувате преоптоварени, или инспирирани, па дури и само вознемирени. Но, таму има една вредна скриена лекција што повеќето луѓе ја занемаруваат: Бијонсе ги поминува тие 24 часа правејќи го она што само Бијонсе може да го направи.Таа не ја носи секоја капа и не ја врши секоја работа во нејзината империја. Таа е немилосрдно фокусирана на тоа да направи најголемо влијание што може во времето што го има на располагање - што значи дека делегира, вработува и аутсорсинг сè што не треба лично да се справи.Тоа е стратегија што можете да ја користите за да го израмните вашиот бизнис, исто така. Сепак, ангажирањето експерт за е-трговија може да биде непроѕирен процес ако никогаш претходно не сте го направиле тоа.
Пред да ангажирате некого за било што, важно е да направите сметка за вашиот бизнис и да откриете каде додавањето дополнителен сет на раце ќе има најголемо влијание.
Што ви треба најмногу?
Гледајте на вашиот бизнис, како и на вашата неделна рутина, со критичко око. Можете да направите некои одлични претпоставки само со идентификување на она што го сметате за вашите најголеми „проблематични области“.
Ако вашиот најболен проблем е тоа што трошите 80% од вашиот ден за нарачки за испорака, тоа е силен показател дека треба да ангажирате некого да ви помогне при испораката.
Кој е вашиот буџет?
Ангажирањето помош однадвор може да биде голема ставка во буџетот на вашиот бизнис, тоа не може да се негира. Пред да се пријавите на линијата со точки за да ја обезбедите потребната помош, погрижете се да имате солиден план за инвестирање во вашиот бизнис.
Тоа значи дека треба да ги разберете финансиите на вашиот бизнис, колку треба да си платите и сите други обврски со кои треба да се справите, финансиски гледано. Откако ќе го знаете тоа, можете да започнете да одвојувате пари за која било форма на договорна работа што е соодветна за вашиот бизнис.
Ангажирањето експерт за е-трговија може да биде застрашувачко
Ако треба да ангажирате помош за да направите нешто што веќе го разбирате, како што е да обучите некого да го преземе вашиот превоз, многу е полесно да бидете сигурни дека ќе влезете во тоа.
Меѓутоа, кога станува збор за вработување надвор од вашата експертиза, како што се развивач, дизајнер, маркетер или тим кој се справува со сите три работи, генерално го правите тоа затоа што остро препознавате дека вашето време најдобро е потрошено во управувањето со вашиот бизнис. , не совладување на секоја дисциплина или специјалност.
Ако сте нови за да работите со професионалци, влегувањето во нивниот свет ќе ве изложи на експертиза на доменот и индустриски речник што никогаш досега не сте ги сретнале, што може да биде застрашувачко. Затоа разговаравме со двајца експерти на Shopify за да разгледаме неколку совети во четири клучни области на процесот.
Наоѓање и ангажирање на вистинската личност или тим
Поставување на опсегот на проектот
Јасно комуницирајќи во текот на целиот период
Завршување на проектот
Нивните одговори ќе ви дадат солидна основа за да бидете сигурни дека вашето прво искуство со експерт е позитивен потег за вашиот бизнис.
Побарајте препораки
Излегува, упатувањата се убедливо најчестиот начин на кој претприемачите се поврзуваат со двата експертски тима со кои разговаравме. Кога барате некого со кој ќе работите, најдобро е да започнете со распрашување.