Никој не го чита вашиот билтен? Направете билтен што ќе може да се чита!

Никој не го чита вашиот билтен? Направете билтен што ќе може да се чита!

 

 

Да! Билтен! Кој би рекол! Иако некои тврдат дека во денешниот свет на социјални платформи, билтенот станал непотребен, не ги слушајте. Тие не знаат за што зборуваат.

 

Па, ние редовно испраќаме билтени и не гледаме ништо лошо во тоа. Точно спротивно!

 

Паметно изработен билтен ќе привлече внимание, како и корисниците!

Зошто да испратите билтен?

И зошто да не испратиш билтен? :) Всушност, можете ли да најдете некоја причина да не ги испратите? Од илјада причини, набројуваме 5 одлични

•Испраќајќи билтен, останувате во контакт со клиентот / клиентот откако тие ќе ја напуштат вашата веб-страница

•Со испраќање билтен можете да ги потсетите клиентите / клиентите за вашата понуда за производи / услуги

•Со испраќање билтени, ја зголемувате продажбата со текот на времето

•Билтен е мерлив канал за комуникација

•Испраќањето билтени може да го сегментирате до корисници кои едвај го отвораат билтенот и да ги намамат со неодолива понуда!

Која е тајната на маркетингот по е-пошта? Зошто е-поштата е толку успешен маркетинг канал? Па, додека бркате потенцијални купувачи со реклами на ППЦ или реклами на Фејсбук и Инстаграм, сè уште го испраќате билтенот до оние што го сакаат доброволно!

Дали има тајна за успешен маркетинг

„Ве молам, дајте ми околу 10 минути. Само да се направи билтен набрзина! “

 

Дека имаме динар за секој пат кога ќе ја слушнеме оваа реченица ...

 

Имено, билтените се одличен начин за поттикнување на интеракција од страна на публиката и одржување на редовна комуникација. Тие се лични, целат на одредена публика и нивната содржина е конзистентна. Исто така, добрите билтени за маркетинг можат да гарантираат постојан сообраќај преку Интернет до веб-страница, како и зголемена продажба.

 

Но, има една „рачка“. Билтените можат да бидат ефективни само ако се добро дизајнирани и совршено структурирани - што е полесно да се каже отколку да се направи.

Во основа, обидете се да откриете:

•колкава е просечната возраст на вашата публика

•кои се нивните интереси

•вашата публика е претежно женска или машка?

•зошто се пријавија за билтенот? За специјална понуда или нешто друго?

Ако вашата публика е претежно машка и сите се деловни луѓе, веројатно не би било паметно да им испратите билтен во нежно розови бои, нудејќи им попуст на најновите чанти!

Насловот на билтенот треба да биде краток и јасен. Со оглед на тоа што дури 77% од е-поштата се отвораат на мобилни уреди, препорачуваме да го намалите насловот на билтенот на помалку од 50 карактери. Секако, доколку сакате насловот да биде целосно видлив.

Не давајте лажни ветувања. Насловот на билтенот дава одредено ветување на читателот. Нешто на што може да се надева ако го отвори билтенот. Избегнувајте да пишувате наслови со кликнување на мамки како „Нема да верувате што се случило понатаму“. Ако ви се дадат лажни ветувања, стапката на отворање на билтени ќе биде помала и пониска, а стапката на заминување поголема и поголема.

Сепак, пред сè, проверете дали содржината и терминологијата се напишани на разбирлив јазик. Многу е подобро да се пишува во говорен стил на пишување отколку да се користи деловна и официјална терминологија што малку луѓе ја разбираат.

Затоа е важно да ги обработите сите важни информации во содржината на билтенот. Еве шест новинарски заповеди (прашања) кои ќе ви помогнат:

•Кој - вашата компанија

•Која - причината за испраќање на билтенот (објава на специјални понуди, нови производни линии ...)

•Кога - во текот на целиот август

•Каде - во вашата продавница

•Зошто - затоа што сакате да ја споделите среќата

•Како - со картички и готовина.

Колку поконкретно ги опишувате суштинските предмети, толку подобро.

Но, еве две одлични упатства што треба да ги следите:

1.Создадете билтен

2.Не користете повеќе од два различни фонтови и повеќе од три бои за фонтот.

И за крај, но не и најважно - ако немате ништо паметно или важно да им кажете на вашите претплатници, тогаш дури и не праќајте билтен.

 

Билтен еднаш неделно, па дури и еден месец ќе биде добро. Ако испраќате билтен секој втор ден, си играте со оган.

Слични објави

Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Прочитајте!