Како да дизајнирате ефективен дизајн на е-пошта

Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив.Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан.

Главните работи што треба да се земат предвид при дизајнирање е-пошта

Не постои само еден совршен начин да се дизајнира е-пошта, туку постојат различни корисни работи што треба да се разгледаат на самиот почеток:

Што сакаме да постигнеме со дизајнирање на нашата е-пошта?

Како нашите клиенти ја доживуваат нашата компанија?Кои механизми ќе ги користите при отворање на е-пошта? Ќе го разбереме овој последен аспект со помош на последователна анализа на е-пошта.Кога ќе ги земеме предвид овие три работи, треба да ги земеме предвид и техничките аспекти вклучени во дизајнот на е-пошта или билтен.

Ширина и должина: Должината на вашата е-пошта ќе се разликува во зависност од количината на информации што сакате да ги прикажете во вашиот билтен. Стандардната ширина е околу 600 пиксели. Надминувањето на оваа ширина има ризик вашите е-пошта да се појават во сандачињата на вашите клиенти.

Распоред на елементи: Распоредот на содржината мора да биде едноставно претставен и логички структуриран. Понатаму, е-поштата треба да се смета како капсули (или модули) на информации кои можат да се поделат на квадрати, правоаголници и колони.

Општи елементи: Следниве елементи треба да бидат присутни во секоја е-пошта:

Тема: Вашата врата. Иако ова не е целосно поврзано со дизајнот на е-пошта, темата е неопходна за да се осигура дека вашите клиенти ќе ја отворат е-поштата и ќе го видат дизајнот што сте го подготвиле. Овој пост содржи совети за избор на тема на пораката за да се усвојат основите за пишување на совршената воведна реченица.

Заглавие: Мора да има конзистентна комуникација. Секогаш мора да се појавуваат името и логото на продавницата за dropshipping. Можете исто така да додадете специфичен наслов или слика на таа е-пошта, но секогаш мора да биде во ист стил.

Крај / Подножје: Секогаш вклучувајте информации за бизнисот што сакате да го истакнете: адреса, општа адреса на е-пошта, телефонски број, социјални медиуми, врска на онлајн продавница и/или блог (ако имате). Сепак, најважниот елемент на подножјето е можноста корисниците да се откажат од вашата база на податоци. Иако можеби нема да ви се допадне, законот нè принудува да им дадеме опција да се откажат ако веќе не се заинтересирани да ги добиваат нашите е-пошта.

Како да постигнете ефективен дизајн на е-пошта

Откако ќе се запознаеме со основните елементи на дизајнот на е-пошта, успехот на нашата кампања ќе биде поврзан со начинот на кој ги дизајниравме и организиравме тие елементи во е-поштата за да ги направиме привлечни и корисни за корисниците.

 

Има толку добри практики колку што има успешни е-пошта маркетинг кампањи, но има некои работи кои постојано се повторуваат. Еве некои од нив.

 

Користете табеларни пресметки за прикажување содржина: некои програми за управување со е-пошта како Mailchimp веќе ја имаат вклучено оваа функција. Меѓутоа, ако сакате сами да започнете со дизајнирање на распоредот на вашата е-пошта, треба да знаете дека првото правило е да користите табели за да избегнете пропуштање на клучните елементи за вашата е-пошта.

Изберете едноставен дизајн: Општо земено, едноставна е-пошта е успешна е-пошта. Има многу причини за ова: едноставниот дизајн полесно се прилагодува на мобилните телефони отколку комплицираниот дизајн

Некои лоши практики од кои треба да научиме нешто

Се разбира, лошите практики во дизајнот на е-пошта напредуваат. Еве некои од најчестите грешки:

 

Не се препорачуваат слики: иако се целосно во мода, GIF-овите сè уште не се целосно препорачани бидејќи не работат во сите прелистувачи за е-пошта. Некој што ќе ја прегледа вашата е-пошта преку Gmail користејќи веб-прелистувач нема да има никакви проблеми, но оние што ја гледаат во Office од работната површина ќе гледаат само неподвижна слика.

 

Како да дизајнирате ефективен дизајн на е-пошта

Слични објави

Рекламирањето на Google Adwords PPC (плаќање по клик) е најдобриот начин да го ставите вашиот производ пред потенцијалните клиенти кои бараат слични производи. Прочитајте!
Управувањето со рекламирањето е процес на надгледување на кампањи кои имаат за цел да ги информираат и привлечат потрошувачите за одредено добро или услуга. Прочитајте!