Кои се основните на веб-витали и што значат тие за е-трговија?

Основните веб-витали се нов додаток на групата на фактори за рангирање на Google поврзани со UX, кои ги земаат предвид метриките околу стабилноста на страницата и брзината на вчитување на клучните елементи.Новите мерила беа објавени од Google минатата година, и стапија на сила во јуни 2021 година.

Кои се основните веб витали?

Основните веб-витали се збир на метрики што Google ги смета за клучни за корисничкото искуство. Наводно, ова е обид на Google да го подобри UX на сајтовите што ги рангира и да направи подобро корисничко искуство.Голем дел од мерењето на UX е извлечено од тестирањето на корисниците - гледајќи како вистинските луѓе ја користат вашата веб-страница и перформансите на бенчмаркинг, но Google избра елементи што може попрецизно да ги измери.

Овие нови метрики ги мерат факторите кои влијаат на корисничкото искуство кога посетителот ќе слета на страница:

Најголема содржина со боја (LCP). Ова е мерка за времето потребно за да биде видлива најголемата содржина на веб-страницата. За издавачите, ова може да биде текст на статија. или можеби слика на производ на страницата на трговецот на мало. За „добра“ класификација од Google, оваа содржина треба да се вчита во рок од 2,5 секунди.

Одложување на првото внесување (FID). Ова е мерка за времето пред посетителот да може да комуницира со страница. На некои сајтови, може да забележите дека не можете да кликнете на врска или да додавате текст во полето со формулар додека не завршат вчитувањето на различни елементи на страницата. За „добра“ класификација од Google, ова доцнење пред интеракцијата треба да биде помало од 100 ms.

Кумулативна промена на распоредот (CLS). Оваа метрика се однесува на визуелната стабилност на страницата. Подвижните или нестабилните елементи додека се вчитува страницата може да доведат до тоа корисниците да кликнат на неточни врски и може да биде фрустрирачко искуство. За „добра“ класификација, Google сака да види CLS помала од 0,1.

Како можете да ги измерите перформансите на вашата страница?

Можете да ја измерите вашата страница според критериумите за изведба на Google користејќи неколку алатки на Google.

 

Google препорачува користење на Search Console за да се идентификуваат страниците кои не ги исполнуваат неговите стандарди и затоа им треба внимание.Потоа можете да ги прегледате овие страници во алатката Page Speed Insights, додека другите алатки како Lighthouse можат да обезбедат повеќе увид.

Зошто ова е важно за страниците за е-трговија?

Овие метрики ќе се користат во алгоритмот за рангирање на Google од средината на јуни (точниот датум сè уште не е објавен).Во суштина, иако точната тежина дадена на овие основни веб-витали во споредба со другите фактори за рангирање е нејасна, перформансите на страницата во однос на овие метрики би можеле да влијаат на рангирањето во пребарувањето.

Останува да се види точно колкава важност ќе бидат основните веб-витали за перформансите на пребарувањето на е-трговија, но ова е секако област на која брендовите треба да внимаваат.

Кои се основните на веб-витали и што значат тие за е-трговија?

Слични објави

Повеќето онлајн продавници и шаблони за теми имаат една главна заедничка компонента, голема, истакната слика или серија слики видно прикажани на почетната страница. Прочитајте!
Онлајн продавачите на мебел сакаат клиентите да се грижат за тоа како нивниот кауч влијае на климатските промени. Прочитајте!