Сe што треба да знаете за е-трговија
Е-трговијата е во подем за време на пандемијата, претставувајќи голема можност за претприемачите да отворат продавница и да започнат со продажба. Еве што треба да знаете за овој тип на бизнис.
Е-трговијата се зголеми за време на пандемијата, овозможувајќи им на бизнисите да преживеат и да напредуваат.
Не треба да трошите многу пари за трошоци кога водите бизнис за е-трговија во споредба со продавница за тули и малтери, и тоа ви дава пристап до светска публика.
Постојат некои својствени предизвици за водење онлајн продавница, како што е зголемен ризик од измама и високи стапки на напуштање на количка.
Оваа статија е за луѓе кои се заинтересирани да започнат бизнис за е-трговија и сакаат да ги научат основите.
Продажбата на производи и услуги преку Интернет доби ново значење за време на пандемијата COVID-19, бидејќи сопствениците на бизниси и потрошувачите немаа друг избор освен да ја прифатат е-трговијата. Таа промена е тука за да остане, претставувајќи им можност на сопствениците на мали претпријатија да напредуваат преку Интернет. Но, пред да ја поставите вашата интернет продавница, треба да разберете како сето тоа функционира.
Што е е-трговија?
Е-трговија е процес на продажба на стоки и услуги преку Интернет. Клиентите доаѓаат на веб -страницата или онлајн пазарот и купуваат производи користејќи електронски плаќања. По добивањето на парите, трговецот ја испраќа стоката или ја обезбедува услугата.
Електронската трговија постои од раните 1990-ти години кога Амазон само продаваше книги, но денес, тоа е индустрија вредна милијарди долари-и стана уште поголема за време на пандемијата. Според анализата на Дигитална трговија 360 на податоците на Министерството за трговија на САД, трошоците за е-трговија достигнаа 347,26 милијарди американски долари во првата половина на 2020 година, што е за 30% повеќе од годината. За споредба, продажбата на е-трговија се зголеми само за 12,7% во текот на првите шест месеци од 2019 година.
Како функционира е-трговијата?
Е-трговијата работи на истите принципи како и физичката продавница. Клиентите доаѓаат во вашата продавница за е-трговија, пребаруваат производи и купуваат. Големата разлика е во тоа што тие не мора да се симнат од својот кауч за да го сторат тоа, а вашата база на клиенти не е ограничена само на одредена географска област или регион.
Без разлика дали продавате чевли за трчање или домашни материјали, поминувате низ истиот процес кога работите со веб-страница за е-трговија:
1.Прифатете ја нарачката. Клиентот поставува нарачка на вашата веб-страница или платформа за е-трговија. Е бидете предупредени дека е нарачана.
2.Процесирајте ја нарачката. Следно, плаќањето се обработува, продажбата е најавена и нарачката е означена како завршена. Трансакциите за плаќање обично се обработуваат преку она што е познато како портал за плаќање; замислете го како онлајн еквивалент на вашата каса. [Прочитајте поврзана статија: Што е трговска сметка?]
3.Испрати ја нарачката. Последниот чекор во процесот на е-трговија е пратката. Мора да обезбедите брза испорака ако сакате повторени клиенти. Благодарение на Амазон, потрошувачите се навикнати да добиваат артикли во рок од два дена