Како да го користите YouTube за успех во електронската трговија

Како да го користите YouTube за успех во електронската трговија

 

Кога ќе помислите на YouTube, што е првото нешто што ви паѓа на памет? Смешни видеа од мачки? Музички спотови? Пиратски клипови од популарни филмови? Ако сте професионалец во електронската трговија, треба да размислите како можете да го користите YouTube за е-трговија. Најпопуларната веб-страница за споделување видео може да се користи за маркетинг и продажба. Верувале или не, овој скапоцен камен на социјалните медиуми може да биде една од најголемите алатки за бизниси во е-трговија.

 

 

Разновидност со видео

Основната причина за користење видеа наместо традиционалниот маркетинг е разноврсноста на медиумот. Можете да обезбедите брзи информации за пожар што сигурно ќе привлече толпа, сите со многу малку работа вклучена во вистинското видео.

 

 

Добар пример за ова е во демонстрација на употреба на производот. Да речеме дека бевте компанија за облека што се обидувавте да се етаблирате како уникатен бренд. Нормално, специјалист за облека по електронска трговија има само слики од облеката и едноставен опис. Но, ова е вредно само за продажба специфична за веб-страници. Можете да ја проширите идејата со правење видеа кои прикажуваат идеи за облека, совети за комбинации на бои и додатоци. Цело време, покажувајќи ги предметите што ги имате на продажба во моментов.

 

Вклучување на клиенти

Друга тактика е вклучување на клиенти подиректно. Ова е одлична идеја за генерирање лојалност кон брендот и добивање повторени прегледи на вашите видеа, вашата веб-страница и профилите на социјалните мрежи. Вообичаено, ова се прави преку натпревари. Може да побарате од вашите клиенти да направат видео за себе, кажувајќи што најмногу сакаат за вашиот производ или едноставно користејќи го. Можете исто така да се жалите на нивната креативна страна ако ги замолите да направат реклама или краток филм што користи предмет купено од вашата продавница.

 

Може да се додели награда, но има и придобивка да се покаже како победник. Бидејќи може да се користи како дел од портфолио, сигурно ќе го привлечете вниманието на неколку аматерски филмски работници, дизајнери и студенти.

 

Како тоа го прават големите момчиња

Голем број големи имиња во бизнисот го искористија YouTube за своја корист. Од корпоративни брендови до големи институции, нивното присуство може лесно да се најде на YouTube. Понекогаш да го погледнете нивниот напредок е најдобриот начин да добиете идеи за сопствен бизнис.

 

 

Слични објави

Студениот сообраќај може да биде тешко да се конвертира. Новите посетители не стануваат клиенти само кога првпат ќе наидат на вашиот бизнис - прво треба да ја заслужите нивната доверба. Прочитајте!