Ви треба повеќе од продавница за вашата страница за е-трговија
Отворањето онлајн продавница може да биде возбудлива можност. Кој знае каде ќе го однесе вашиот бизнис? Достигнувањето на нови клиенти и влезот на меѓународните пазари се на дофат со вистинскиот пристап.
Но, повеќето компании ја земаат предвид само предната страна, свртена кон клиентите на онлајн продавницата. Многу фокус и енергија се вложуваат во создавањето каталог на производи со одлични слики и видео, описи и прегледи на производи и други корисни информации. Пребарувањето на страницата, фацетираната навигација и елементите на социјалните медиуми се исто така вообичаени на денешните сајтови за е-трговија. Потоа, за да се долови продажбата, страницата ќе има количка и процес на наплата.
Управување со нарачки и залихи
Исполнете ги очекувањата на клиентите за купување, исполнување и враќање каде било, додека ја максимизирате профитабилноста.
Управување со нарачки – Управувајте со нарачките од повеќе канали на едно место и автоматизирајте го животниот циклус на нарачката од крај до крај за да се осигурате дека ги исполнувате вашите обврски, вклучувајќи: фаќање и валидација на нарачката, ослободување на нарачката, потврда на пратката, комуникација со клиентите и порамнување.
Видливост на залихите – Ефикасното исполнување е невозможно без видливост на залихи во реално време, ширум претпријатието низ сите канали и вашиот синџир на снабдување за да се максимизираат достапните залихи и да се спречи продажбата на производот што не е достапен.
Ангажирање на клиентите
Обезбедете конзистентни и персонализирани меѓуканални искуства, насочен маркетинг и супериорна услуга за клиенти со единствен приказ на сите интеракции и трансакции со клиентите низ сите допирни точки и канали.
Комерцијален маркетинг – Користете податоци, како што се колички, нарачки и детали за производот за да креирате автоматизирани и персонализирани кампањи по купувањето, кампањи за напуштени колички, програми за лојалност и понуди за вкрстени и допродажби.
Мобилен – Респонзивниот веб-дизајн ви овозможува да изградите искуства за купување преку Интернет оптимизирани за уредите на една платформа што елегантно се прикажуваат на паметни телефони, таблети, лаптопи и десктоп компјутери без да одржувате повеќе, фрагментирани страници и кориснички искуства.
Поддршка
Продолжете со ангажманот на клиентите по продажбата со робусни, онлајн, способности за самопослужување на клиентите за вообичаени прашања:
Враќање – Овозможете враќање на самопослужување за купувачите да можат да иницираат овластување за враќање преку Интернет.
Управување со случаи – Дозволете им на клиентите да поднесуваат прашања или прашања за поддршка директно до вашата работна маса за поддршка или центар за повици.
Нарачки – Обезбедете целосен пристап до историјата на нарачки преку Интернет, како и статусот на нарачките со врски за следење.
Раст и проширување
Платформата за е-трговија мора да се развива и прошири со вашата компанија. Додавањето нов систем за е-трговија за секој нов бренд или земја што сакате да го лансирате не е решение. Проверете дали вашиот софтвер за е-трговија може да поддржува:
Повеќе деловни модели - B2C и B2B на иста платформа.
Меѓународен - Можеби нема да станете глобални утре, но платформата што ја користите за вашата страница во САД треба да поддржува повеќе земји, валути и даночни стапки.
Сајтот за е-трговија е многу повеќе од купување
Ако вашето решение за е-трговија обезбедува само функционалности за каталог и купување и се потпира на интеграции со повеќе решенија за поддршка на бизнисот, време е да размислите за унифицирана платформа за е-трговија која природно ќе ја обедини вашата страница за е-трговија со вашиот заден бизнис систем