Ви треба повеќе од продавница за вашата страница за е-трговија

Отворањето онлајн продавница може да биде возбудлива можност. Кој знае каде ќе го однесе вашиот бизнис? Достигнувањето на нови клиенти и влезот на меѓународните пазари се на дофат со вистинскиот пристап.

 

Но, повеќето компании ја земаат предвид само предната страна, свртена кон клиентите на онлајн продавницата. Многу фокус и енергија се вложуваат во создавањето каталог на производи со одлични слики и видео, описи и прегледи на производи и други корисни информации. Пребарувањето на страницата, фацетираната навигација и елементите на социјалните медиуми се исто така вообичаени на денешните сајтови за е-трговија. Потоа, за да се долови продажбата, страницата ќе има количка и процес на наплата.

Управување со нарачки и залихи

Исполнете ги очекувањата на клиентите за купување, исполнување и враќање каде било, додека ја максимизирате профитабилноста.

 

Управување со нарачки – Управувајте со нарачките од повеќе канали на едно место и автоматизирајте го животниот циклус на нарачката од крај до крај за да се осигурате дека ги исполнувате вашите обврски, вклучувајќи: фаќање и валидација на нарачката, ослободување на нарачката, потврда на пратката, комуникација со клиентите и порамнување.

Видливост на залихите – Ефикасното исполнување е невозможно без видливост на залихи во реално време, ширум претпријатието низ сите канали и вашиот синџир на снабдување за да се максимизираат достапните залихи и да се спречи продажбата на производот што не е достапен.

Ангажирање на клиентите

Обезбедете конзистентни и персонализирани меѓуканални искуства, насочен маркетинг и супериорна услуга за клиенти со единствен приказ на сите интеракции и трансакции со клиентите низ сите допирни точки и канали.

 

Комерцијален маркетинг – Користете податоци, како што се колички, нарачки и детали за производот за да креирате автоматизирани и персонализирани кампањи по купувањето, кампањи за напуштени колички, програми за лојалност и понуди за вкрстени и допродажби.

Мобилен – Респонзивниот веб-дизајн ви овозможува да изградите искуства за купување преку Интернет оптимизирани за уредите на една платформа што елегантно се прикажуваат на паметни телефони, таблети, лаптопи и десктоп компјутери без да одржувате повеќе, фрагментирани страници и кориснички искуства.

Поддршка

Продолжете со ангажманот на клиентите по продажбата со робусни, онлајн, способности за самопослужување на клиентите за вообичаени прашања:

 

Враќање – Овозможете враќање на самопослужување за купувачите да можат да иницираат овластување за враќање преку Интернет.

Управување со случаи – Дозволете им на клиентите да поднесуваат прашања или прашања за поддршка директно до вашата работна маса за поддршка или центар за повици.

Нарачки – Обезбедете целосен пристап до историјата на нарачки преку Интернет, како и статусот на нарачките со врски за следење.

Раст и проширување

Платформата за е-трговија мора да се развива и прошири со вашата компанија. Додавањето нов систем за е-трговија за секој нов бренд или земја што сакате да го лансирате не е решение. Проверете дали вашиот софтвер за е-трговија може да поддржува:

 

Повеќе деловни модели - B2C и B2B на иста платформа.

Меѓународен - Можеби нема да станете глобални утре, но платформата што ја користите за вашата страница во САД треба да поддржува повеќе земји, валути и даночни стапки.

Сајтот за е-трговија е многу повеќе од купување

Ако вашето решение за е-трговија обезбедува само функционалности за каталог и купување и се потпира на интеграции со повеќе решенија за поддршка на бизнисот, време е да размислите за унифицирана платформа за е-трговија која природно ќе ја обедини вашата страница за е-трговија со вашиот заден бизнис систем

Ви треба повеќе од продавница за вашата страница за е-трговија

Слични објави

Пандемијата „заклучи“ милиони луѓе во нивните домови, па речиси сè беше купено преку Интернет. Најновиот извештај на Mastercard Recovery Insights покажува дека сето тоа резултирало со дополнителни 900 милијарди долари потрошени за малопродажба ширум светот во текот на 2020 година. Прочитајте!