Како да изградите бизнис за е-трговија од нула

Изградбата на веб-страница за е-трговија од нула не е толку застрашувачка како што може да верувате. Иако има цела низа информации таму на интернет за тоа кој е најдобриот начин да се продава онлајн; не треба да биде премногу комплицирано.

 

Еве 9 чекори за да поставите сопствен онлајн бизнис.

 

Дојдете до бизнис име

 

Првото нешто е да се измисли име за вашиот нов деловен потфат. Името на вашиот бизнис може да биде донекаде очигледно и да се однесува на она што го продавате онлајн, но понекогаш најдобро е едноставното. Тоа го прави вашето име лесно за паметење за клиентите.

 

Обидете се да избегнете какви било имиња што може да го ограничат и вашиот бизнис. На пример, замислете ако Џеф Безос наместо тоа го нарече Амазон „Онлајн книги“? Ќе му беше многу тешко да се прошири во други области освен книгите.

 

И на крај, погрижете се кога името на вашиот бизнис е склопено без празни места, да не кажува нешто што не сте го намериле. На пример, IT Scrap изгледа доволно невино, но кога се става како име на домен, изгледа како www.itscrap.com. Не е најдобриот прв впечаток што би сакале да го оставите како нов онлајн бизнис.

 

Откако ќе се одлучите за името на бизнисот и ќе го испробате на различни медиуми, следниот чекор е да ја проверите неговата достапност.

Изберете како ќе продавате онлајн

 

Откако ќе го обезбедите вашиот домен, ќе сакате да ги погледнете различните правци што можете да ги следите кога продавате онлајн. Поставувањето сопствена онлајн продавница не е единствениот канал што можете да го користите за да продавате онлајн, но ќе треба да погледнете дали другите опции како што се пазарите се соодветни за вас.

 

Има придобивки и недостатоци за продажба на пазар, од дополнителни такси за продавачи до такси за оглас и такси за обработка на плаќање. Ќе треба да го вклучите сето ова во вашето одлучување. Но, секогаш треба да имате примарна онлајн продавница каде што можете да го насочите целиот ваш сообраќај. Дури и ако водите продавница на Etsy заедно со вашата онлајн продавница, насочувањето на вашите клиенти на Etsy кон вашата онлајн продавница може да ви помогне да заштедите многу пари на долг рок.

 

Изберете тема

 

Нешто што ќе му помогне на вашиот бизнис да се истакне и да привлече клиенти е темата што ќе ја изберете. Не постои правилно или погрешно кога станува збор за избор на тема, но правилото број 1 е дека што и да одберете треба целосно да се оптимизира.

Поставете ги вашите производи

 

Сега ги имате голите коски на вашата продавница за е-трговија, ќе треба да ги поставите вашите производи и описите на вашите производи во вашата продавница. Повеќето платформи за е-трговија можат лесно да го направат тоа преку функцијата за увоз/извоз.

 

Имаме детален водич за функцијата за увоз/извоз за сопствениците на продавниците на EKM овде.

 

Ќе сакате да се осигурате дека имате барем една висококвалитетна слика на производот за секој, по можност неколку за да им дадете на вашите клиенти најдобрата идеја за тоа како изгледаат производите што е можно повеќе. Исто така, ќе сакате да ги поставите описите на вашите производи и сите спецификации. Запомнете да не ги копирате и залепите описите од вашиот добавувач бидејќи тоа може да им наштети на напорите за оптимизација на машините за пребарување.

 

Важни страници што треба да се вклучат

 

Одделно од страниците на вашите производи и од почетната страница на вашата онлајн продавница, постојат неколку страници кои се неопходни и важни за вашата онлајн продавница:

 

За нас

Услови и правила

Политика за приватност

Политика за враќање и наплата

Контакт

Сите овие се страници на кои вашите клиенти можеби ќе сакаат или ќе треба да се повикаат кога ја прелистуваат вашата онлајн продавница. Некои од овие страници, како што се вашите Услови и правила, како и страницата со политика за враќање и наплата, всушност помагаат да се заштитите како сопственик на бизнисот, затоа погрижете се да ги вклучите на вашата страница.

Како да изградите бизнис за е-трговија од нула

Слични објави

Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено. Прочитајте!
Благодарение на пандемијата, е-трговијата забележа наплив на активност и нови потрошувачи. Прочитајте!