Како да користите персонализирани препораки за да ја зголемите конверзијата и да ја зголемите вредноста на количката

Препораките за производи низ вашите онлајн продавници служат како одлични можности за зголемување и вкрстена продажба, како и за зголемување на стапката на конверзија, просечните вредности на количката и лојалноста на клиентите. Автоматизирањето на овие препораки може да ви заштеди и часови на работа, затоа е родена апликацијата Персонализирани препораки за да ви помогне. Апликацијата користи различни опции за персонализација на е-трговија, големи податоци и машинско учење за да испорача препораки кои се најрелевантни за клиентите.

Ајде да погледнеме подлабоко како овие препораки всушност функционираат и како можете да контролирате и оптимизирате сè. Како функционира апликацијата Персонализирани препораки Често може да биде збунувачки да се разберат разликите во тоа како секоја опција за персонализација ќе дава препораки. Следува листа на достапни опции од Персонализирани препораки, за да ви даде преглед на тоа како апликацијата ја анализира вашата продавница и им препорачува производи на клиентите.

Чувајте ги најпродаваните: Најпродавани артикли од продавница, извори од историјата на продажба на вашата продавница. Го купив и ова: оваа стратегија користи интелигенција од толпата за да следи како повеќето посетители комуницираат со некој производ, а потоа препорачува релевантни производи врз основа на она на што целокупната група најдобро реагира.

Препораки за кошничка: Системот Beeketing ќе собира податоци за вашите клиенти врз основа на нивното однесување, на она што го прелистале или додале во кошничката и ќе ги користи тие информации за да создаде персонализирани препораки за прикажување во страницата за кошничка.

Неодамна прегледани и истакнати препораки: овој додаток покажува производи што клиентите штотуку ги прегледале и препорачува производи врз основа на тие ставки. Начинот на кој ги препорачува производите е да ги сегментира луѓето во групи или типови на корисници и да прави претпоставки за нив и за она што тие го бараат врз основа на заеднички карактеристики како демографија, став, локација или сет на однесување; потоа избира насочени ставки за секоја група.

Рачно избрани производи само за вас: прикажувајте препораки со производи што сами сте ги избрале.

Најдобро ја знаете вашата продавница, не треба да бидете дизајнер за да ги усогласите виџетите за препораки со вашата тема, бидејќи нашите лесни за користење алатки за дизајн се тука да ви помогнат. Можете: Лесно да го изберете бројот на производи што ќе се прикажуваат по ред Изберете максимален број производи по слајд Дизајнирајте го вашето копче за повик за акција со менување на неговата боја или порака Променете го фонтот и стилот на текстот на целиот додаток.

Ништо не трае со години сè уште ви го привлекува вниманието како првиот пат, нели? Затоа ви предлагаме често да ги менувате пораките во вашите графички контроли за да внесете забава во времето на купување на клиентите и да ги натерате да обрнат повеќе внимание на вашите производи.

Можеби има некои ставки што воопшто не сакате клиентите да ги видат во резултатите од препораките, на пример: производ со бесплатен подарок. Можете лесно да го скриете од предниот дел на вашата продавница со стандардните поставки на која било платформа за е-трговија. Сепак, дали знаете како да го скриете од додатоците за препораки?

 

Како да користите персонализирани препораки за да ја зголемите конверзијата и да ја зголемите вредноста на количката

Слични објави

Комуникацијата се редефинира во оваа информациска ера, поттикната од хиперповрзаната популација и експлозијата на социјалните мрежи и споделувањето содржини. Прочитајте!
Терминот „социјално дистанцирање“ првично беше популаризиран на почетокот на избувнувањето на СОВИД-19 за да не поттикне да го дадеме нашиот дел во запирање на ширењето на вирусот со тоа што ќе останеме дома и ќе избегнуваме групни собири. Прочитајте!