Мобилни решенија за плаќање
Вашите клиенти се мобилни - дали сте вие? Ерата на мобилни уреди веќе започна. Успешните е-трговци веќе знаат што треба да направат за да го искористат овој нов тренд. Во овој текст, ќе се обидеме да споделиме со вас некои од најважните карактеристики што треба да ги има мобилната апликација доколку сакате да го освоите пазарот на мобилни клиенти.
# 1 Брза и прилагодена (одговорна) страница
Не дозволувајте посетителот на вашиот мобилен сајт да губи време чекајќи да се вчита ... Судејќи според неодамнешното истражување, просечниот корисник ќе го избегне оној што е побавен помеѓу две конкурентни страници. Она што е зачудувачки е што е доволно една страница да биде побавна за само 250 милисекунди за да се окарактеризира како побавна.
Затоа е многу важно страницата да се намали и нужно да се прилагоди на мобилните екрани. Реактивниот дизајн помага содржината на вашата страница да се прилагоди на големината на екранот на мобилните уреди, што ја олеснува и забрзува неговата употреба. Значи, одговорниот дизајн е токму она што е-трговецот треба да го примени веднаш за да им олесни на клиентите и да го скрати времето потребно за вчитување на страницата.
# 2 Едноставен SDK
За нас е важно да знаеме дали SDK што ни е дадена е навистина слаба. Ова може да потрае некое време, но станува од суштинско значење да се најде тенок SDK ако сакате да се надминете на долг рок. Посно SDK ќе им даде на нашиот мобилен сајт подобро време за одговор, што очигледно помага во причината во борбата за погодност!
# 4 Безбедно е. Земете го зборот за тоа!
Бидете сигурни дека ќе зажалите ако не сте внимателни кога станува збор за безбедноста на вашата мобилна страница или апликација. Ова не е предупредување, туку факт! Чувството на сигурност го одредува нивото на доверба што клиентот на вашиот мобилен сајт, и тоа на крајот се претвора во целокупно чувство на доверба во вашиот бизнис. Довербата во безбедноста на мобилната страница или апликација може да се постигне на неколку начини. Започнете со тоа што ќе им дозволите на мобилните корисници да плаќаат со платежни картички и други начини на плаќање што ги препознаваат како безбедни (на пример, PayPal). Нашиот искрен совет е да пронајдете Плаќање за плаќање што го овозможува ова и на тој начин ќе го отстраните недостатокот на доверба што клиентот може да ја има.
# 5 Решете синдром на прст на маснотии
Синдромот „дебел прст“ е вообичаен проблем, особено за корисниците на мобилни телефони со помал екран. И замислете, вашите клиенти очекуваат од вас да го решите тој проблем. Се разбира, изборот е ваш. Може да се обидете да ја дизајнирате вашата мобилна апликација или мобилна страница за да го намалите овој проблем, или можете да ги пуштите клиентите да одат кај вашиот конкурент (што сметаме дека не е добро сценарио).
Ова се само некои од елементите на кои треба да обрнете внимание и кои треба да ги содржи вашиот мобилен сајт или апликација.
Како што се наоѓаме во моменти кога реченицата клиентот е секогаш во право попрецизен од кога било, обидете се да им излезете во пресрет на клиентите,
давајќи им ја мобилната продавница што ја очекуваат. Ќе бидете изненадени од резултатите.