Оптимизација на сликата

Оптимизација на сликата

 

Оптимизацијата на сликата на вашата веб-страница е многу важен дел од процесот на оптимизација за оптимизација. Google не може сам да сфати што има на сликата, затоа треба да објасниме за што станува збор. Алгоритмот на Google ја проверува вашата слика со проверка на зборовите што ги содржи (име на слика, опис). Се разбира, сликата треба да се оптимизира според клучните зборови. Многу корисници кога бараат производ кликнуваат на Google за да ги видат само сликите, па кога ќе препознаат што бараат, кликнуваат на сликата и одат на Интернет за да прочитаат повеќе за она што го бараат. Ако имате оптимизирани слики, вашата слика може да се најде на врвот на тие пребарувања и така да привлечете повеќе потенцијални клиенти на вашата веб-страница.

 

Како да се оптимизира сликата?

Главните работи што Google ги разгледува на вашите слики се следниве:

Големина на слика - тука мислиме на меморијата на сликата. Таа мора да биде што е можно помала, без да се изгуби квалитетот на сликата. Денешните современи камери имаат слики со врвен квалитет кои имаат повеќе мегабајти. Треба да ја намалите големината за да ја вчитате вашата мрежа и слики што е можно побрзо.

Формат на слика - исто така е важен кога станува збор за оптимизација. Повеќето корисници имаат различни програми за отворање слики, па затоа треба да се има на ум дека постојат стандардни формати кои најчесто се користат. Се препорачуваат формати како што се: JPEG, GIF, BMP и PNG.

 

Избор на име - пред да ја именувате вашата слика, размислете што би напишеле во пребарувачот за да дојдете до неа. Затоа, размислете за клучните зборови и обидете се да ги користите во насловот. Со насловот на сликата, му кажувате на Google што е на него.

Избор на клучни зборови - овој дел е сличен на претходниот, но имате повеќе простор да ја опишете сликата. Овој дел се нарекува „alt tag“ и тој е клучен дел за позиционирање од страна на Google. Користете релевантни клучни зборови кога ја опишувате сликата.

Наслов на слика - Добра идеја е да додадете наслов на сликата на вашата веб-страница веднаш над сликата. Се разбира, насловот треба да го користи клучниот збор што најдобро ја опишува сликата.

Еве неколку основни карактеристики што можат да ви помогнат да ги оптимизирате вашите слики за да му помогнете на Google да ве позиционира подобро.

 

Слични објави

Во обид да станат поодржливи, модните фирми го поддржуваат рециклирањето во затворен циклус, при што 60% од модните директори веќе инвестирале во него или планираат оваа година, според истражувањето на McKinsey. Прочитајте!
Филијалата на е-трговија е тактика за дигитален маркетинг што ја користат многу брендови за е-трговија и трговци на мало. Прочитајте!