Како да напишете описи на производи: 11 совети за да продадете повеќе
Деталите за производот често се последното нешто што вашите клиенти го читаат пред да се проверат. Тоа е вашата последна шанса да направите или да ја прекинете продажбата. Направете го тоа правилно и тие ќе се чувствуваат сигурни дека ќе го завршат купувањето; направете го тоа погрешно и тие можат да отскокнат.
Тоа е голем притисок, знаеме Но, со вистинските зборови, потребните информации и прецизниот тон на гласот, можете да забележите значително зголемување на вашата продажба преку Интернет.
01. Разберете ги вашите купувачи
Влезете во главата на вашите клиенти. Размислете кои се тие, што е тоа што сакаат да го знаат и како ќе треба да се чувствуваат за да го завршат купувањето.
Започнете со создавање на лица од вашата целна публика. Запрашајте се: Дали се машки или женски? Колку години имаат тие? Во која линија на работа се? Кои се нивните интереси?
02. Бидете специфични
Обезбедете им на вашите клиенти сите детали и специфики што треба да ги знаат. Дајте им на знаење што точно ќе добијат кога ќе кликнат на „Купи сега“.
Напишете ги спецификациите за производите што е можно појасно. Вклучете ги сите релевантни информации, како димензиите на производот, од што е направен и дали бара инсталација или монтажа.
03. Означете ја Вредноста на производот
Успешниот опис на производот не треба само да им кажува на клиентите кој е производот, туку и зошто им е потребен. Не избегнувајте да комуницирате со купувачите точно колку е одлично да го поседувате и користите овој производ.
Наместо да се фокусирате само на деталите на производот, кажете му на вашиот клиент како производот ќе им користи во животот. Дајте им на знаење што имаат да добијат од купувањето на производот.
04. Користете креативен јазик
Силниот, инспиративен и креативен јазик е клучен за пишување на опис на производ што ќе остави впечаток. Одвојте време да ги пронајдете прецизните зборови што ќе ги примамат вашите купувачи да го завршат купувањето.
05. Понуди решенија
Вашите клиенти бараат производ што ќе им помогне или ќе им обезбеди одредена функција. Ваша работа е да одговорите на нивните потреби.
Разгледајте ги проблемите или точките за болка што оваа ставка може да ги реши. Потоа, објавете им на вашите клиенти што точно може да направи за нив и како тоа го прави. Означете ги начините на кои се разликува од другите слични производи
06. Зборувајте директно со вашите клиенти
Вашите производи се направени за да ги користат, уживаат, трошат или управуваат од вистински луѓе. Затоа, кога ги пишувате деталите за вашиот производ, директно разговарајте со вашата публика.
07. Направете го лесното скенирање
Вашите описи треба да бидат обезмастени. Дозволете им на клиентите лесно да ги скенираат деталите за производот за да ги решат нивните прашања и проблеми.
Користете кратки реченици со едноставни структури. Создадете списоци со куршуми кога опишувате технички карактеристики или карактеристики. Дојдете до поентата и кажете повеќе со помалку. Да претпоставиме дека вашите купувачи на Интернет не го читаат трпеливо секој збор. Нека вашиот концизен опис биде привлечен и влијателен.
08. Комплимент за вашите слики
И сликата и описот на производот се важни за да му помогнете на вашиот клиент да ја заврши продажбата. Но, не третирајте ги како два одделни дела. Вистинската магија се случува кога сликата и текстот работат заедно.
Напишете описи што ги пополнуваат сите празни места што ги оставаат вашите слики. Обратете се на аспектите на вашиот производ што не се очигледно прикажани или видливи на сликата. Опишете го начинот на прилагодување или движење на производот или начинот на кој функционираат неговите внатрешни механизми.
09. Вклучи препораки
Купувачите сакаат да знаат дека добиваат одличен производ. Докажете им со вклучување на лична препорака од корисник во описот.
10. Немојте да ветувате премногу
Можеби е примамливо да го пофалите вашиот производ како најдобар на пазарот. Но, ако не е точно, ќе ја изгубите довербата на вашите клиенти.
11. Оптимизирајте за оптимизација
Користете ги описите на вашите производи за да и ’дадете подобро рангирање на вашата онлајн продавница на Google. Пронајдете паметен начин да ги интегрирате вистинските клучни зборови во вашето пишување за да ја зголемите својата видливост.