Како да направите истражување за клучни зборови за оптимизација за е-трговија

Оптимизацијата на пребарувачот со високи перформанси е изградена на истражување на клучни зборови, а вашето истражување за клучни зборови е исто толку добро како и вашиот процес.

Меѓутоа, разговарајте со многу сопственици на онлајн продавници и честопати ќе откриете дека истражувањето на клучни зборови се чувствува како најмистичниот дел од целата кампања. Ова не е помогнато од фактот што многу луѓе кои даваат совети за оптимизација за е-трговија не ја применуваат строгоста неопходна за вистинско истражување на клучни зборови.

Правам многу истражувања за клучни зборови за оптимизација, особено за сајтови за е-трговија. Според моето искуство, повеќе се работи за паметно планирање и доверливи системи отколку за танцување дожд за да се смират нашите алгоритамски господари. Највредниот прв чекор што можете да го направите е да идентификувате кои типови на термини треба да ги следите, агресивно да ја проширите таа листа и потоа решително да ја сведете на она што е најрелевантно.

Идентификување на вашиот универзум на клучни зборови

Има многу нијанси помеѓу новите продавници наспроти постоечките продавници, така што заради краткост ќе претпоставам дека за оваа објава работите на сосема нова веб-локација.

Ако вашата продавница е постабилна, веројатно веќе ќе имате убава основна линија на податоци од кои можете да извлечете за да помогнете да ја одредите насоката што сакате да ја преземете со вашето истражување. Но, за нова страница, ќе треба да се потпрете на воспоставените конкуренти.

Вистинскиот начин да го направите ова е да ги пронајдете главните играчи во просторот кои не се колосални брендови; оддалечете се од Amazon, eBay, Walmart и други воспоставени, генералистички веб-страници за е-трговија. Меѓутоа, немојте да бидете премногу омаловажувачки, бидејќи не сакате нужно да се држите настрана од големите информативни брендови како Википедија или Quora. Овие сајтови всушност можат да бидат ризница на термини и теми за клучни зборови.

Ничеклучни зборови за победа

За да се натпреварувам со горилите од е-трговија од 800 фунти овие денови, особено ако штотуку почнувате, целосно се претплатам на идејата дека треба да започнете со хипер-ниша. Значи, ниша во ниша, а понекогаш дури и ниша во таа ниша (ниши се долу).

 

Истакнувајќи ја важноста на специјализацијата, ајде да го поминеме целиот процес на истражување на клучни зборови од почеток до крај со вистински пример. Испитувањето на нешто опипливо е добар начин да се олеснат разбирањето и примената на концептите што ќе ги опфатиме.

Иако моментално не сум сопственик на продавница, јас сум љубител на патики. Тоа е не толку добро чувана тајна, само прашајте ја мојата сопруга за плакарот што го презедов. Но, лажат за победа, нели? Затоа, наместо да анализираме патики, па дури и специфичен модел на патики, да го започнеме нашето патување за истражување на клучни зборови на уште едно ниво со испитување на вообичаениот додаток за патики: врвките за чевли.

Поконкретно, ќе ги разгледам замените и „aftermarket“ врвките, т.е. фенси самостојни врвки за чевли што може да ги купите за да ги замените стандардните врвки на вашите ограничени изданија.

Нашиот прв чекор е да одиме на Google и да направиме основно пребарување, почнувајќи од стариот добар здрав разум. Сè што сакаме да направиме во моментов е да видиме со што се враќа Google од автоматското предлагање. За ова пребарување напишав „тантели за патики“ само за да ги започнам работите (игра на зборови за жал).

Пред да одам понатаму, сакам да одвојам малку време да објаснам што значи секоја од овие колони во однос на метриката што ја прикажуваат.

Резултат од пребарувањето: вистинскиот клучен збор што се внесува во Google.

Јачина на звук: просечниот број пати кога овој клучен збор се пребарува секој месец на Google.com (конкретно ги таргетира корисниците во САД).

CPC: Просечната цена по клик што огласувачите се подготвени да ја платат за прикажување реклами на Google кога се пребарува овој клучен збор.

Комп: Релативното ниво на конкуренција за платени реклами преку AdWords.

Вредност: приближната вредност на овој сообраќај месечно. Ова е метрика која се пресметува со множење на просечниот месечен волумен на пребарување со просечната цена по клик.

Тежина на оптимизација: Ова е логаритамска мерка за тоа колку ќе биде тешко да се рангираат во органските резултати за овој клучен збор врз основа на скала од 1-100, при што 100 е најтешко.

Опсег на CTR: KeywordKeg го опишува ова како „дали се кликнува на органските резултати во SERPs. Тоа зависи од бројот на реклами, слики, списоци на производи што се прикажани над органските резултати. Колку е поголем опсегот на CTR, толку повеќе сообраќај ќе добиете од органски рангирање за клучниот збор.

Моќност на клучни зборови: Ова е пресметана метрика составена од тежина на оптимизација, опсег на CTR, волумен на пребарување и CPC што укажува на потенцијалот што клучниот збор го има за вашата веб-страница. Колку е поголема моќноста, толку подобро.

Тренд: ова е трендот на обемот на пребарување во изминатите 12 месеци што се користи за да се процени дали популарноста на клучниот збор е во тренд нагоре или надолу.

Врвот на ледениот брег

Кога ги разгледувате податоците за клучните зборови како дел од вашиот целокупен процес на истражување, важно е да препознаете дека клучните зборови што ги идентификувате врз основа на вашето првично извршување и првите обиди за филтрирање се само врвот на ледениот брег. Разбирањето како размислуваат вашите корисници со истражување како контекстуално истражување ќе ви помогне да идентификувате повеќе потенцијални клучни зборови.

 

Како да направите истражување за клучни зборови за оптимизација за е-трговија

Слични објави

Во вечната борба за борба со мечката што е Amazon.com, малите онлајн продавници успеваат со а) уникатен производ и б) незаборавно искуство на клиентите. Прочитајте!
Препораките за производи низ вашите онлајн продавници служат како одлични можности за зголемување и вкрстена продажба, како и за зголемување на стапката на конверзија, просечните вредности на количката и лојалноста на клиентите. Прочитајте!