Како да претворите клиент во претплатник

Маркетингот по е-пошта е сè уште релевантен во 2021 година. Тоа е одличен начин да комуницирате со вашите клиенти и да бидете сигурни дека ја испраќате вистинската порака во вистинско време. Многу сопственици на нови бизниси се фокусираат на привлекување клиенти, но претплатникот е исто толку важен - тие можат да бидат водечки за продажба или некој од кого да тестираат нови производи или да добиваат повратни информации. Во овој блог, ќе ја научиме разликата помеѓу клиент и претплатник и како да го претвориме еден во друг.

 

Клиент е поединец кој купува производ од бизнис и добива добро или услуга. Претплатник е поединец кој се согласува да прима маркетинг пораки од бизнис. Важно е да се истакне дека, иако можеби имате клиент, потребна ви е дозвола да продолжите со него со текот на времето. За да го направат тоа, претплатниците треба да се одлучат за да слушнат од вас, и има голем број начини на кои можете да ги поттикнете да го сторат тоа.

Топ три начини да го претворите клиентот во претплатник

1. Оптимизирајте ја вашата онлајн продавница

Најдобро време за привлекување претплатници е кога тие се најмногу ангажирани со вашата онлајн продавница, а двете најдобри места за да го привлечете нивното внимание се вашата целна страница и вашата наплата.

 

Додавањето формулар за регистрација на билтенот на заглавието или подножјето на вашата страница може да ги поттикне клиентите да се регистрираат додека ја прелистуваат вашата страница. Важно е да им дадете до знаење што ќе добијат кога ќе се пријават. Ова може да биде ажурирање на производот или ран пристап до зделки и промоции. За помош со додавање на дел за билтен во вашата продавница на Shopify, видете ја документацијата за вашата тема.

2. Понудете ексклузивни зделки, купони или попусти

Зделките и попустите се одлични стимулации за помагање да се претворат клиентите во претплатници. Можете да ги додадете на вашите е-пораки за потврда откако клиентот ќе купи или во формулар за регистрација на билтенот. Да им дадете до знаење дека ќе добијат поттик е еден од најдобрите начини не само да ги натерате да станат претплатници, туку и да бидат повратен клиент.

3. Додајте копче за пријавување на каналите на социјалните медиуми

Многу клиенти ги следат нивните омилени брендови на социјалните мрежи за да дознаат повеќе за ажурирањата на производите, новостите, претстојните продажби, настаните и многу повеќе. Не дозволувајте овие канали да се лизгаат како можности за претворање на клиентите во претплатници - означете го вашиот формулар за регистрација овде. На Instagram, можете да го користите Linktree за да вклучите повеќе врски во вашата био. Ова ви овозможува да поставите една врска што ги насочува посетителите до формуларот за пријавување за вашата листа на е-пошта. Слично на тоа, можете да вклучите копче за повик за акција на вашата деловна страница на Facebook за да ги поттикнете вашите следбеници да се регистрираат и како претплатници.

 

Како да претворите клиент во претплатник

Слични објави

Значи, знаеме дека предниот дел на страницата за е-трговија е многу важен за привлекување нови клиенти, одржување на нив ангажирани и на крајот поттикнување на продажбата. Прочитајте!