Важноста на конфигурирање на е-трговија на Google Analytics
Еден од основните аспекти на управувањето со е-трговија е анализата на посетителите и однесувањето на корисниците. Со Google Analytics можеме да знаеме се што се случува во нашата продавница.
Стандардна Google Analytics нуди мноштво податоци за перформансите на вашата онлајн продавница. Меѓутоа, за да откриете и собирате податоци кои ќе ви помогнат да знаете повеќе за исплатливоста и однесувањето на вашите потенцијални клиенти во однос на вашите производи за е-трговија, ќе треба да овозможите голем број специфични карактеристики.
Во оваа статија, ќе објасниме колку може да биде корисно напредното следење на е-трговија и кои чекори треба да ги следите за да започнете да ги собирате овие информации и да ги добивате сите можни информации за вашата онлајн продавница.
Како да конфигурирате е-трговија на Analytics
За да ја активирате опцијата за конфигурација на е-трговија, едноставно пристапете до вашата сметка на Google Analytics. Во делот за администратор, изберете ја колоната што ја прикажува опцијата за конфигурација на е-трговија. Опцијата за активирање на е-трговија ќе се појави веднаш и само треба да провериме дали е активна. Во истиот дел, можете да активирате и напредна конфигурација за е-трговија. Оваа функција ви овозможува да добивате повеќе информации за профитабилноста на вашата онлајн продавница. Бидејќи е многу сложена, препорачуваме да ја користат оваа конфигурација само на напредни корисници кои веќе имаат искуство со следење на исплатливоста на сопствената онлајн продавница.
Кога ќе го конфигурирате сето ова во системот Анализа (како што објаснивме претходно), последниот чекор е да го примените JavaScript кодот што Google ќе ви го даде на страниците на доменот каде што се наоѓа вашата онлајн продавница. Ова може да биде лесна задача за компјутерски програмери или луѓе кои ги знаат основите на програмирањето. Центарот за помош на Google обезбедува прилог полн со информации за тоа како да го инсталирате овој код во Analytics и како да го идентификувате секој производ.
Што можам да направам со конфигурацијата за е-трговија?
Кога ќе ја активирате напредната е-трговија, можете да ги добиете сите достапни информации за различни фактори кои можат да влијаат на профитабилноста на вашиот бизнис. Можете лесно да пристапите до податоци како просечна заработка по нарачка, специфичниот број на продажби на секој производ, податоци за категориите на производи и други важни општи индикатори, како што се вкупниот приход од секој производ, категорија или вкупниот приход од трговијата.
Можете исто така да добиете информации за навиките за купување на вашите потенцијални клиенти. Дури и кај најпродаваните производи, може да има одредени компликации или фактори кои ќе го одвратат корисникот од купувањето. Со сите податоци кои ни помагаат да ги одредиме трендовите на купување за секој производ, можеме да ги повториме најдобрите практики. Од друга страна, можеме внимателно да ги испитаме факторите што ги прават другите производи непопуларни, а тоа ќе ни помогне да разбереме што да правиме и што да избегнуваме кога лансираме нови производи.