Како да се фокусирате подобро во ерата на преоптоварување со информации

Тие велат дека клучот за успехот е едноставно да се појавувате секој ден и да го правите она што треба да се направиНо, појавувањето е полесниот дел. Како да се фокусирате и да останете на задачата е вистински предизвик.Како стара косилка за трева, веројатно се потребни неколку обиди за да започнете. Меѓутоа, кога ќе го направите тоа, влегувате во состојба на фокус каде што го заборавате светот и сте во можност да се изгубите во вашата работа.

Зошто е толку тешко да се фокусирате?

Веројатно сте слушнале за „блок на писателот“ каде што писателите се борат да пополнат празна страница со зборови и покрај нивните најдобри напори.Но, тоа не е навистина специфично за одредени професии. Сите, од дизајнери до претприемачи, се сретнаа со пословичен блок што стои меѓу нив и да направат нешто.Причината не е толку недостатокот на идеја или волја за почеток, туку неможноста да го посветите вашето внимание на задачата што е при рака во бучен свет.

Секогаш има толку многу да се направи и толку малку време за внимание.

Едно истражување покажа дека кога се донесуваат значајни одлуки - за што е потребна мала мозочна моќ - човечкиот мозок обработува информации со околу 60 бита во секунда. Dial-up интернет ги преместува информациите со 56 килобити во секунда, само за да ви даде чувство колку побрзо можеме да примаме информации во однос на нашата способност вистински да ги обработиме.

Вниманието е конечен ресурс. Информациите не се.

Подобрувањето на вашата концентрација се сведува на две работи:

 

Како го распределувате вниманието

Како да блокирате вишок информации или „шум“.

Но, полесно е да се каже отколку да се направи.

 Како некој што понекогаш може да се оддалечи, навлегував многу во темата на фокус за да откријам како да ја подобрам мојата концентрација.

 

 Иако дури и најдобрите апликации за продуктивност можат да помогнат да се разјасни како го трошам времето, највлијателната перспектива што ја најдов е поврзана со концептот наречен „проток“.

Како да се фокусирате подобро во ерата на преоптоварување со информации

Слични објави

Од сите достапни тактики за развој на бизнис, маркетинг аналитиката го презема водството. Околу три од секои четворица маркетинг лидери ги базираат одлуките на аналитика на податоци. Сепак, повеќето компании сè уште немаат пристап до квантитативните метрики за да ја докажат вредноста на нивните маркетинг трошоци. Бизнисите за е-трговија се предмет на стотици точки на податоци на редовна основа. Прочитајте!
Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Прочитајте!