Дизајн на целна страница: Како да креирате подобри страници што конвертираат

Парите што ги вложувате во платеното рекламирање се бескорисни ако испраќате голем сообраќај до лошите целни страници. Некој чие прво искуство со вашиот бизнис е на збунувачка или лошо дизајнирана целна страница можеби никогаш нема да се врати. Тоа значи дека трошите пари за да ги заинтересирате вашите производи, само за да ги исцрпите тие изгледи и треба да започнете од нула.

 

Вистината е дека дури и некои од најголемите светски бизниси имаат страшна целна страница или две - тоа е вообичаен проблем, но можеме да го решиме со целни страници кои се информирани со подлабоко разбирање на вашата целна публика.

 

Дизајнот на целната страница се состои од елементи, и визуелни и пишани, кои сочинуваат веб-страница оптимизирана да конвертира нови клиенти и да поттикнува повторени купувања. Едноставноста во визуелниот распоред, копијата заснована на придобивки и висококвалитетните слики на производите се три од многуте водечки столбови за привлечен дизајн на целната страница.

Градење целни страници околу потребите на вашата публика

Иако споделуваме шаблони препораки за дизајн на целна страница со поголема конверзија, тие се наменети да бидат точка за скок врз основа на вашата целна публика и нивните уникатни потреби.

 

Спроведувањето на истражување за конверзија за да се добие основен увид е, според Мајкл, клучен дел од поставувањето на вашите целни страници за да успеете. Истражувањето за конверзија обично вклучува работи како тестирање на корисници, анализа на изворот на веб сообраќај, тестирање за копирање и анкети.

Анализирање на сообраќајот и изворот на уреди: еден елемент од истражувањето на CRO

Изградбата на целна страница врз основа на уредот со кој некој купува е еден од начините да започнете со вашето истражување за конверзија. Google Analytics е одличен партнер кој ќе ви помогне да откриете од каде доаѓа вашиот сообраќај и да научите од кој уред најмногу сакаат да купуваат вашите клиенти.

 

Ако повеќето од вашите клиенти доаѓаат на вашата веб-локација на мобилен уред, ќе сакате да ги оптимизирате вашите целни страници за одлично мобилно искуство. Или, ако дознаете дека вашите купувачи претпочитаат десктоп, ќе бидете подобро опремени да изградите целна страница што го подобрува искуството на работната површина.

Кога најдобрите практики не успеваат?

Советите во оваа статија се успешни за експертите кои ги тестирале и повторувале. Но, бидете внимателни да ги имплементирате овие елементи на дизајнот без да разберете како тие се поврзуваат со вашите општи цели. Бен предупредува дека „најдобрите практики не успеваат кога ќе излезат од контекст со деловната стратегија“.Најдобрите практики исто така не успеваат без контекст, а знаејќи што сака и што треба вашата целна публика е основа за градење на целни страници со висока конверзија.

Елементите на привлечен дизајн на целна страница

Го привлековте вниманието на потенцијалниот клиент и сега имате неколку секунди да споделите што ги прави вашиот бренд и вашите производи уникатни. Прилично големо барање е тоа да се пренесе со неколку зборови или слики, а уште потешко е кога потенцијалниот клиент има мал контекст за вашиот бренд.Иако перформансите ќе зависат од многу фактори, како што се вашата целна публика и типовите на производи што ги продавате, одржувањето на едноставниот дизајн на страницата може да им помогне да ги насочите луѓето до информациите што најмногу сакате да ги видат. Ако ништо друго не одземаат, која е единствената работа што би сакале да резонирате?

1.Поле за купување што е оптимизирано за конверзија (повеќе за ова подолу)

2.Фантастични слики на производи

3.Видео со сведоштва од клиенти или слики од вашиот производ во реалниот живот

4.Копија од продажбата водена од придобивки

5.Слики и копии кои зборуваат за вашиот уникатен предлог за продажба

6.Вистински прегледи од клиенти

7.Дел за тоа зошто клиентот треба да го купи вашиот производ

8.Социјален доказ и медиумско покривање

 

Дизајн на целна страница: Како да креирате подобри страници што конвертираат

Слични објави