Како да се разбере маркетинг анализата за вашата продавница за е-трговија

Од сите достапни тактики за развој на бизнис, маркетинг аналитиката го презема водството. Околу три од секои четворица маркетинг лидери ги базираат одлуките на аналитика на податоци. Сепак, повеќето компании сè уште немаат пристап до квантитативните метрики за да ја докажат вредноста на нивните маркетинг трошоци. Бизнисите за е-трговија се предмет на стотици точки на податоци на редовна основа. Значи, како почетник, како можете да знаете кои бројки да ги погледнете и како да ги толкувате?

Што се маркетинг аналитика?

Маркетинг аналитиката се користи во процесот на откривање и толкување на обрасците во податоците. Тие ви помагаат да видите увиди и значајни податоци што инаку нема да ги откриете. Маркетерите користат аналитика за да покажат поврат на инвестицијата (ROI) за кампањи и да донесат подобри одлуки за да ја зголемат продажбата, да ги намалат трошоците и да направат деловни подобрувања. Маркетинг аналитиката помага во централизацијата и управувањето со податоците.

Аналитиката е исто толку за уметноста, колку што е за науката. Добар аналитичар на податоци може да ви каже приказна од илјадниците кликови, посети, отскокнувања, потрошени секунди, конверзии и други точки на податоци што ги набљудуваат.

Податоците можат да ви кажат приказна за вкупниот број посетители на вашата страница во дадена недела. На пример, можеби само 50% уживале во вашата веб-страница доволно за да потрошат повеќе од неколку секунди на неа.

Сè додека не ја дознаете целата приказна, не можете да го промените крајот. Откако ќе разберете зошто посетителите на вашата страница се однесуваат како што се однесуваат, можете да направите нешто во врска со тоа. Но, одговорите на горенаведените прашања зависат од контекстот и ќе се разликуваат многу во зависност од видот, големината, индустријата и фазата на вашата компанија.

Зошто маркетинг аналитиката е важна

Сега кога знаеме што е маркетинг аналитика, да ги погледнеме најважните причини зошто бизнисот за е-трговија треба да користи аналитика.

Добриот софтвер за маркетинг аналитика ги чува сите ваши податоци на едно место. Можете да ги следите сите ваши кампањи, од социјални реклами до е-пошта до маркетинг автоматизација. Можете исто така да гледате статистика во реално време, за да можете да знаете што работи брзо и да донесувате подобри одлуки за тоа каде да ги ставите вашите маркетинг долари.

Користете податоци за клиентите

Убавината на маркетинг аналитиката е во тоа што брендовите можат да собираат, управуваат и користат податоци за клиентите. Клиентите можат да преземат одредени активности во вашата продавница и вашата маркетинг аналитика ќе ја открие секоја интеракција. Без соодветна маркетинг аналитика и известување, не можете да сфатите кој е на вашата страница.

 

Извештаите за раст, ангажирање и приходи ви помагаат да го разберете однесувањето на клиентите. Можете лесно да дознаете кој комуницирал со вашата содржина и дали кликнал, купил или преземал нешто, за да можете да креирате содржина што одекнува со нив.

Оптимизирајте ги цените

Како ги цените производите е најмоќниот лост за подобрување на профитабилноста. Истражувањата покажуваат дека иницијативите за управување со цените можат да ги зголемат маржите на компанијата за 2% до 7% за 12 месеци, давајќи ROI помеѓу 200% и 350%. За секој производ, треба да имате оптимална цена што клиентите се спремни да ја платат. Со маркетинг аналитика, можете подобро да разберете како цената влијае на купувањето меѓу различните сегменти на клиенти. Тоа ќе ви помогне да ги откриете најдобрите цени на ниво на производ, за да можете да го максимизирате приходот.

 

Видови маркетинг аналитика за почетници

Овој водич ќе разгледа многу аналитички индикатори, но ако штотуку го започнувате своето патување како претприемач во е-трговија, ова е местото за почеток. Главниот приоритет за новодојденците во е-трговија треба да биде постигнување усогласеност со производот и пазарот, што значи да се понуди успешно решение на проблем или незадоволена потреба за која клиентите се подготвени да ви платат. Во оваа фаза, ништо друго не е важно.

Фазата во еволуцијата на вашата компанија кога се стремите кон усогласување на производот со пазарот се нарекува фаза на валидација. Тоа е затоа што тоа е точката каде што потврдувате дали имате продавница со квалитети за безбедно да започнете со скалирање. Продавниците кои одговараат на производот на пазарот имаат:

 

-Производи што ги сакаат нејзините клиенти

-Позитивно шопинг искуство кое постојано ги враќа клиентите во продавницата

-Доволно голема база на клиенти за да се зголеми растот наоколу

Во претходниот дел, разгледавме користење на аналитика за да постигнеме соодветни производи на пазарот за вашата онлајн продавница. Но, не е доволно да се постигне усогласување со производот на пазарот. Сè уште треба ефикасно да ја зголемите вашата база на клиенти, така што вашите приходи ги надминуваат вашите фиксни трошоци и вашата продавница може да стане профитабилна.

 

 

Како да се разбере маркетинг анализата за вашата продавница за е-трговија

Слични објави

Клучен збор е термин кој се користи во врска со неколку различни типови на онлајн содржини. Прво, тоа е краток збор или фраза што луѓето ја бараат за да најдат содржина. Прочитајте!