Како да се зголеми бројот на нови клиенти со помош на бонуси?
Факт е дека во денешно време е многу тешко да се освои нов клиент.
Да се разбереме, никогаш не било лесно. Денес, конкуренцијата е голема и присутна во сите активности, и покрај тоа, клиентите се значително поинформирани од порано.
Вовед
Пред продавачите имаше тешка задача. Тие мораа да смислат економичен начин за постојано зголемување на бројот на нови клиенти, што ќе им донесе посакуван резултат. Со други зборови, тие морале да работат напорно за постојано да го зголемуваат бројот на нови клиенти, но и за да ги задржат тие нови клиенти.
Потоа се создава шема за бонуси или еден куп мали и ГОЛЕМИ поволности за нови и постојни клиенти, со цел дополнително да ги намами да одлучат за вашата продавница.
Идеи за придобивки на клиентите
Во очите на клиентите, создавањето на овие акции изгледа едноставно. Се создава попуст и тоа е тоа. Но, во реалноста, зад сето тоа, мора да има математичка пресметка на исплатливоста за секоја од овие кампањи.
Нови, како и стари клиенти, можете да дадете придобивка во форма на апсолутни износи, процентен попуст, но и бесплатни производи. Ова, во суштина, најмногу зависи од вас и вашата деловна активност, бидејќи маргините и трошоците за испорака значително се разликуваат од бизнис до бизнис.
Овој пат издвојуваме некои од најпопуларните придобивки:
Бонус за нови клиенти
Многу компании се обидуваат да достигнат нови клиенти на овој брз и ефикасен начин. Ова е токму еден од тие начини. Бонусот е одличен начин да се зголеми продажбата и бројот на артикли на краток рок, но на долг рок, компанијата треба да се справи со задржување на истите тие клиенти, со цел да ја исплати инвестицијата инвестирана во нивното доведување. Бенефитот за новите клиенти може да биде во форма на процентен попуст на првата набавка или фиксен износ. Може да биде и физички подарок.
Бонус за втора нарачка
Втората нарачка е своевидна „точка на пресврт“ при купувањето преку Интернет и е многу важна во животниот циклус на клиентот. Овој бонус може да се искористи на повеќе начини и услови.
На пример, можеби сакате да го задржите веќе добиениот клиент, да го охрабрите неговото следно купување или да ги разбудите клиентите кои купиле само еднаш. Во секоја од овие ситуации, може да користите ваков вид бонус.
Бонус за следната нарачка
Многу популарен начин да се разбуди „заспаниот“ клиент, но и да се охрабрат новите клиенти да продолжат да купуваат кај вас.
Овој бонус дава одлични резултати, кога понудата е поврзана со желбите на одредени клиенти. На пример, можете да испратите известување до клиенти кои ставиле одредени производи на списокот со желби или во кошничката, но не ги купиле дека сега можат да ги купат на дополнителен попуст. Ставете се во позиција на клиенти, што сакаат, кога сакаат, и обидете се сами да дадете одговори на тие прашања.
Бонус за депозит
Друг вид „мамка“ за нови клиенти, но вистинска вин-вин ситуација за двете страни. Имено, купувачот се обврзува да потроши одредена сума пари во вашата продавница, додека продавачот ја наградува посочената доверба со дополнителни пари. Доколку купувачот сака да го искористи бонусот, уплатените пари не можат да се повлечат, туку мора да се потрошат на нарачки.
Препорака за нов клиент со бонус
Препораката е еден од најефикасните начини на продажба. Во овој пример, продавницата создава придобивка за постојните клиенти, кои ќе бидат наградени ако донесат нови клиенти. И тоа не е сè, новорегистрираните клиенти ќе бидат наградени. Повторно акција што одговара на сите.
Безбедност и внимателно создавање придобивки
Бидете внимателни при креирање на овие и слични бонуси. Веќе споменавме колку можат да помогнат, но ако не се изврши правилна пресметка за време на нивното создавање, тие можат да предизвикаат сериозна штета на компанијата.
Горенаведените ограничувања имаат за цел да привлечат нов клиент, но и да ја заштитат компанијата. Целта е да ги убедите клиентите да купуваат од вас, но по цена што можете да ја платите.
Ловци на бонуси
На секој пазар има голем број клиенти наречени „ловци на бонуси“. Имено, како што сугерира нивното име, станува збор за клиенти кои купуваат само кога се промоциите или промотивните периоди, и никогаш или скоро никогаш надвор од тие промоции.