Како да собирате е-пошта и да ја зголемите вашата продажба

Во просек, нашите клиенти за е-трговија тројно го зголемуваат бројот на е-пораки што ги фаќаат кога поставуваат скокачки прозорци за е-пошта. Тие сè уште се начин број еден за создавање листа на е-пошта и не сум единствениот што го забележува влијанието на скокачките прозорци.

Но, како и со секоја техника за градење список, скокачките прозорци бараат одредено експериментирање и вежбање. Некои од нашите клиенти претвораат 3% од своите посетители во претплатници, некои други 16%. Во оваа статија, ќе ги разгледаме основите на скокачките прозорци за е-пошта и ќе ви покажеме различни начини како да ги направите да работат за вашата продавница.

Вашите опции за создавање листа на е-пошта

Ако се согласувате дека маркетингот преку е-пошта мора да биде еден од столбовите на успехот на вашата продавница за е-трговија, едно од најитните прашања што треба да си го поставите сега е: Како ќе ги убедам овие посетители да се претплатат на мојот билтен за е-пошта? Не грижете се, имам неколку предлози за вас.

Значи, зошто формуларите за регистрација работат толку лошо?

Прво, затоа што најчесто нивното поставување на веб-страница ги прави речиси невидливи. Огромно мнозинство од трговците со продавници за е-трговија имаат тенденција да ги стават во подножјето на нивната веб-страница и тоа е дел што повеќето посетители никогаш не можат да го видат.

Второ, затоа што нивниот дизајн не е многу привлечен. Просторот е редок во подножјето, премногу редок за да се додаде графика или да се дизајнира форма со визуелно влијание, па дури и ако се видат овие форми, тие често едноставно се игнорираат бидејќи не се визуелно привлечни.Конечно, скокачките прозорци ви нудат начин да споделите вистинска порака. Ако се држиме до примерот Доза на бои, можете да видите дека додале копија за да ве убедат да се претплатите. И, бидејќи тие го контролираат таргетирањето, оваа порака може да се прилагоди за да одговара на контекстот на секој корисник за да не се повторуваат скокачките прозорци.

УНИКАТЕН ДИЗАЈН

За да го подготвите најдобриот скокачки дизајн, ќе мора да избалансирате две контрадикторни инструкции:

 

Направете го да се вклопи во вашата веб-локација: вашиот скокачки прозорец треба да биде дел од вашата веб-страница за да избегнете да се помеша со реклама или надворешна содржина.

Направете го да се истакне: вашиот скокачки прозорец треба да биде доволно видлив за да го предизвика интересот на вашите посетители.

Ајде да видиме како овие принципи се претвораат во реалност.

 

Визуелни слики за скокачки прозорци

 

Користењето на визуелни слики е еден од најдобрите начини да се претвори досаден образец за билтен во прекрасен скокачки прозорец за е-пошта што ги конвертира посетителите.

 

Фонтови за скокачки прозорци

 

Фонтовите се главен аспект на идентитетот на вашата веб-локација (и со добра причина), затоа погрижете се да користите свој фонт и во вашите скокачки прозорци. Тоа е најдобриот начин да го одржите вашиот скокачки прозорец кохерентен со остатокот од вашата веб-страница и бренд.

Копчиња за повик за акција за скокачки прозорци

 

Вашето копче за повик за акција треба лесно да го видат посетителите на вашата веб-локација за да ги зголемат нивните шанси да се регистрираат, затоа препорачуваме да изберете боја што е во контраст на позадината на остатокот од скокачкиот прозорец.

Затворање на опции за скокачки прозорци

Дали мислите дека треба да ги принудите вашите корисници да се претплатат? Ако е така, веројатно одите по опасен пат што ќе отуѓи повеќе посетители отколку што ќе ги привлече. Ако мислите дека доброто корисничко искуство им овозможува на посетителите да ја задржат контролата, тогаш останете со мене и слушајте.

Уверете ги корисниците со скокачки прозорци

 Што може да го спречи корисникот да се претплати? Можноста да добијат прилив на промотивни е-пораки или да им биде продадена адресата на е-пошта на трета страна и да го отворат своето сандаче за спамери. Вашиот скокачки текст треба да ги потсети вашите посетители дека нивната е-адреса е безбедна кај вас.

 Еве неколку смирувачки реченици што можете да ги користите на вашите скокачки прозорци:

 Ние мразиме спам исто како и вие

Нема да ја споделиме вашата е-пошта со никого

Ќе ви испраќаме само една е-пошта месечно

СОВРШЕН ТАЈМИНГ

Тешко е да се избере вистинскиот тајминг. Ајде да го направиме овој AB тест што го изврши еден од нашите клиенти на Shopify што ја илустрира тешкотијата да се избере вистинскиот тајминг.

Како да собирате е-пошта и да ја зголемите вашата продажба

Слични објави

Комуникацијата се редефинира во оваа информациска ера, поттикната од хиперповрзаната популација и експлозијата на социјалните мрежи и споделувањето содржини. Прочитајте!