Оптимизација на кампањата Adwords

 

Многу корисници на кампањи на Google Adwords не ги оптимизираат своите кампањи, што е голема грешка, бидејќи оптимизацијата може значително да заштеди на буџетот и да ги подобри конверзиите. Кампањата треба постојано да се прегледува, коригира, додава или менува одлики што можат да ги подобрат перформансите на нашата кампања. Прочитајте подолу за да дознаете што да барате при оптимизирање на вашата кампања.

 

Резултат на квалитетот

Резултатот за квалитет е доделен за секој клучен збор што го поставивте во вашата кампања и може да се движи од 1 до 10. Целта е да ја добиете највисоката можна оценка, бидејќи тогаш вашата реклама и целната страница се оценети како релевантни резултати од пребарувањето за тој конкретен клучен збор . Резултатот за квалитет се одредува според квалитетот на рекламата, квалитетот на страницата за почетната содржина, претходната изведба на CTR, географската изведба и целните уреди Треба да обрнете внимание на секој елемент и да се обидете да го подобрите со цел да го направите оценувањето што е можно повисоко. Оптимизацијата може да доведе до подобар квалитет на рекламирање, што Google го наградува со подобар рејтинг.

Што ви носи подобар резултат за квалитет?

Ви носи помал трошок за кликнување и подобра позиција на реклама, што значи порелевантни кликови за помал буџет.

 

Оптимизација

 

Оптимизацијата на кампањата се состои од многу активности. Проценката на квалитетот е првото нешто на што треба да се обрне внимание. Понудите се важен елемент што може да се оптимизира бидејќи секој клучен збор има различна конкуренција на пазарот, така што за некои зборови би се исплатило да се плати поскап клик, додека за некои е подобро да се постави пониска цена за клик. Треба постојано да бидете поразени за нови клучни зборови, како и за негативни клучни зборови. Негативните клучни зборови помагаат да се спречи нашата реклама да прикажува за она што не го нудиме, со што ќе заштедите значителен процент од вашиот буџет. Негативни клучни зборови се наоѓаат при водење кампања, тие не можат да се најдат при поставување кампања. Различни екстензии се поставени за да го направат нашиот CTR подобар, што влијае на Оценка на квалитет и директно на позицијата на рекламата и на трошоците за клик

Оптимизирање на вашата кампања Adwords е многу важна и одговорна работа што може значително да ја смени ефективната цена и насоката на рекламирање преку Google Adwords.

 

Слични објави

Осум водечки европски платформи за е-трговија, вклучувајќи ги Booking.com, Zalando и Bol.com, ја повикуваат Европската унија да ја преиспита дефиницијата за „активни крајни корисници“ на нивните услуги. Тие го пишуваат ова во едно писмо до ЕУ во врска со предложениот Закон за дигитални пазари (DMA), кој има за цел да ги регулира големите технолошки компании. Прочитајте!
Поголемиот дел од продавниците за е-трговија таму се фокусирани на две работи, сообраќај и стапки на конверзија! Прочитајте!