Како да создадете глас на брендот уникатен како вашиот бизнис

Како да создадете глас на брендот уникатен како вашиот бизнис

Според едно неодамнешно истражување, 88% од маркетерите сметаат дека гласот на различниот бренд му помага на нивниот бизнис да создаде подобри врски со клиентите.Клиентот кој се чувствува поврзан со бренд често е лојален на тој бренд. Тоа може да резултира со повторени продажби и препораки од уста на уста. Ова значи дека ќе треба да потрошите помалку време и пари за да стекнете нови клиенти - и да ги убедите да конвертираат.Деталираме што е глас на брендот и зошто е важен, и објаснуваме како да го пронајдете вашиот - за да можете да развиете личност што ќе ви помогне да ги претворите клиентите кои првпат ќе ги направите во лојални обожаватели.

 

Што е глас на брендот?

Гласот на брендот е како брендот зборува со својата публика. Тоа е личноста зад бизнисот и личноста што брендот ги проектира. Ако зборувате со гласот на брендот, би знаеле дали тој ќе даде дрзок, скромен, поддржувачки или лут одговор.На многу начини, гласот на брендот се наоѓа во сржта на односот што клиентите го имаат со бизнисот. Ја поттикнува врската и заедницата, па дури и може да влее поголема доверба во производите на брендот.Исто како личноста на близок пријател или познаник, привлечниот глас на брендот се чувствува уникатен како и бизнисот на кој му припаѓа. Тоа е лесно препознатлив идентификатор кој ги имитира главните цели и вредности на бизнисот.Развивањето глас на брендот го издвојува вашиот бизнис од конкуренцијата - дури и ако постоите во слични категории на производи или ги продавате истите артикли. Може да влијае на тоа како потрошувачите го перцепираат вашиот бизнис, да градат доверба, да создаваат врска или да им дозволи на луѓето лесно да го идентификуваат вашиот глас меѓу вревата.

 

Влијае на перцепцијата

Ќе сакате вашиот бренд да има позитивна репутација во целина, но гласот на брендот исто така има улога во тоа како точно се перципира од потрошувачите. Вашиот бренд може да биде познат по своите методички истражувања, еколошки состојки или инспиративниот слоган. Оваа перцепција се зголемува со начинот на кој гласот на вашиот бренд ве позиционира на пазарот.

Препознавање на искри

Сите го знаеме слоганот Nike swoosh и „Just do it“. Всушност, слоганот стана исто толку препознатлив како и логото и името на Најк. Секаде, секогаш кога потрошувачите ќе го видат тој слоган, веднаш доаѓа до свесност и препознавање дека рекламата му припаѓа на Најк. Иако ова важи за слоганот, исто така важи и за поголемиот аспиративен глас на брендот.

 

Гради доверба

Без разлика дали одредувате дека гласот на вашиот бренд е дрзок, поддржувачки или сериозен, тој секогаш треба да дејствува како средство за градење доверба со вашите клиенти. Не сакате да ве етикетираат како глупав пријател кој никогаш не следи. Наместо тоа, искористете го вашиот глас, без оглед на неговата личност, за да ги уверите клиентите дека ќе останете верни на сите ветувања и дека навистина сте она што велите дека сте

Слични објави