Врски до AdWords - врски до страницата

Врски до AdWords - врски до страницата

 

Врските на AdWords се врски до специфични страници на вашата страница и се важен дел од успешните реклами. Потенцијалните клиенти гледаат одредена вредност дури и пред да кликнат на рекламата, па затоа е многу важно насловот на рекламата, текстот, URL-то и врските на AdWords да ги убедат. Врските се генерираат автоматски кога корисникот е во процес на купување, планира патување или прави некое друго истражување преку пребарувач. Тие се појавуваат под огласот и работат како такви на работната површина, таблетите и мобилните уреди. Со нивна помош, потенцијалните клиенти се многу полесно поврзани со релевантни страници, што им помага побрзо да го пронајдат она што го бараат на вашата веб-страница. Врските на AdWords се многу корисна алатка и обично обезбедуваат додадена вредност на кампањите. Најважно е правилно да ги имплементирате и да ги изберете најдобрите врски. Трошоците за кликнување на врските на AdWords се еднакви на трошоците за кликнување на URL во истата реклама, што значи дека трошокот за огласувачот ќе биде ист, без оглед на која врска кликнува корисникот.

 

Како работат врските на AdWords?

 

Кога корисниците се во процес на купување производ во повеќето случаи тие извршуваат повеќе пребарувања и кликнуваат на повеќе резултати од пребарувањето. Врз основа на ова однесување на корисникот, Google AdWords може да идентификува кои страници се релевантни за нивното пребарување. Google ќе додаде врски до такви страници.

Зошто да користите врски на AdWords?

 

Една од причините што треба да ги користите врските на AdWords е затоа што тие можат да се користат како кратенки за насочување врски до популарни веб-страници или веб-страници со висока конверзија на вашата страница. Друга предност е што не мора да создавате нови текстуални реклами за да вклучувате врски на AdWords, но тоа можете да го направите на постојните реклами. Тие се многу лесни за ажурирање во случај на продажба или специјална понуда. Тие можат да се додадат во кампањи или во групи на реклами, во зависност од тоа со кои реклами сакате да се појавуваат. Тие можат да бидат креирани како оптимизирани за мобилен приказ, а одредени врски на AdWords можат да бидат оневозможени за прикажување на уредите што ги избирате.

 

Зошто не се прикажуваат врските на AdWords?

Врските на AdWords нема секогаш да се појавуваат во вашата реклама. Нивната презентација зависи од повеќе фактори. Една од нив е позицијата каде се наоѓа огласот на страницата со резултати од пребарување. Ранг на реклами, квалитет на клучни зборови и максимална цена на клик се исто така важни за прикажување на врските на AdWords. Многу е важно редовно да проверувате дали врските ги пренасочуваат корисниците на вистинските страници.

Слични објави

Неколку работи се потажни отколку да се вклучите во вашата аналитика, возбудени да ги проверат вашите продажни броеви... и да видите податоци за илјадници клиенти кои напуштаат. Како дојде до ова? Прочитајте!
Dropshipping станува сè поатрактивен како веродостојна деловна опција за онлајн продавниците. Овој модел на дистрибуција е тесно поврзан со онлајн продажбата и го ослободува сопственикот на логистичка деловна страница за е-трговија. Пред да започнеме да анализираме што е dropshipping и како тоа може да и помогне на онлајн продавницата, ајде да разгледаме некои основни факти. Прочитајте!