5 критични елементи за употреба на локален маркетинг

5 критични елементи за употреба на локален маркетинг

 

Дали знаевте дека дури 25% од пребарувањето на Google е поврзано со страници? Значи, корисниците честопати го внесуваат посакуваниот термин и ја поставуваат потребната локација. Затоа се поставува прашањето каде треба локалните бизниси со повеќе локации на мало да ги насочат своите маркетинг активности?

Што влегува во успешна локална маркетинг кампања? Најдобрите практики што се појавија се фокусираа на овие пет елементи од кампањата:

Управување со претпријатието со податоци

Локален оптимизација

Локални целни страници

Управување со репутација

Платено рекламирање и социјални мрежи

Експертите се согласуваат дека точните, ажурирани информации за компанијата и локацијата на компанијата се основа на сите локални иницијативи за маркетинг. Бизнисите треба прво да потврдат дека сите информации се точни, вклучувајќи ги и името на компанијата, адресата, контактот (телефон, мобилен телефон) и работното време. Ова треба да биде проследено со поефикасни локални целни страници за насочување кон корисниците, оптимизација на пребарувањето, следење на прегледи и оценки преку Интернет и вклучување во платено пребарување и социјално рекламирање.

Успешниот локален маркетинг се заснова на чисти податоци и точни списоци - вклучувајќи информации за контакт, локација, фотографии и работно време. Секое споменување на вашиот бизнис на Интернет е познато како „цитат“ и може да го вклучува целиот или дел од вашиот бизнис.

1. Менаџмент на податоци / информации за компанијата

Клучно е да им се обезбедат на корисниците точни податоци што ќе бидат прикажани на пребарувачите и мрежните директориуми (Google, Facebook, Apple Maps, Bing). Во областите на патување и угостителство, брендовите исто така ќе имаат корист од тврдење веб-страници како што се TripAdvisor или Booking. Постојат голем број на независни агрегатори на податоци или услуги за управување со присуство (LMS) кои ќе управуваат со податоците за повеќе-локациски брендови.

Соодветните информации му даваат на издавачот на страницата директен, проверен однос со вашата организација. Ја идентификува вашата марка како сопственик на списокот и ви дава контрола над целата содржина и ажурирања. Маркетинг агенциите исто така можат да побараат од вас пристап до информации во име на нивните клиенти како дел од нивните услуги за управување со податоци.

Откако ќе се побара, списоците исто така мора редовно да се следат. Значи, дури и ако порано вашата листа на информации беше точна, мора редовно да проверувате дали не се променила без ваше знаење.

 

Списоците треба да бидат дистрибуирани до водечките пребарувачи, мрежни директориуми и мрежи на социјални медиуми. Покрај главните веб-страници како што се Гугл, Фејсбук, Епл Мапс, има избрани директориуми и веб-страници што се уште се важни. Dependе зависи од вашата индустрија.

2.Локален SEO

Потребно е да се оптимизираат сите податоци за локацијата за да ги зголемите вашите напори за оптимизација. Овие вклучуваат промени во податоците за локацијата, навремени информации за отворање нови продавници, затворање продавници или преселување на нови локации, промени во работното време, празничните часови и многу повеќе. Важно е овие податоци да бидат тековни бидејќи пребарувачите ги вкрстуваат податоците. Кога податоците се совпаѓаат, тие стануваат веродостојни, проверени податоци и резултираат во подобро рангирање.

3. Локални целни страници

Секоја категорија на брендови треба да има своја целна страница прилагодена за мобилни телефони. Потрошувачите ве бараат локално - често во движење - и локалната целна страница може да биде центар на сите локални маркетинг и напори за оптимизација. Ја доловува побарувачката на потрошувачите, ги насочува напорите за маркетинг и обезбедува метрика за оптимизација во иднина на кампањата, што е исклучително важно кога се потпирате на илјадници локални веб-страници.

 

Локалните целни страници треба да бидат едноставни и сеопфатни, вклучувајќи име на компанија, адреса, телефонски број, производи, работни часови, па дури и фотографија од сопственикот на бизнисот или деловниот менаџер. Овие страници треба да бидат одговорни дизајнирани со ознаки за наслови и ознака за описна шема за испраќање информации до пребарувачите.

4. Управување со репутација (рецензии и оценки преку Интернет)

Прегледите генерирани од клиенти и понатаму имаат значително влијание врз потенцијалните клиенти. Тие влијаат на одлуката да се купи или да се дојде на локацијата исто како и на одлуките врз кои влијаат семејството и пријателите. Потрошувачите читаат во просек по десет прегледи пред да ја проверат компанијата.

 

Големите веб-страници за пребарување им даваат значителна тежина на прегледите на Интернет. Броевите и оценките на Google се вклучени во рангирањето на локалното пребарување, што значи дека локалното рангирање на компанијата ќе подобри што е можно повеќе прегледи и позитивни оценки. Прегледите на клиентите се едни од најпривлечните маркетинг содржини што им се достапни на компаниите и имаат најголем потенцијал да влијаат на новите клиенти.

5. Локално платено рекламирање и рекламирање на социјалните мрежи

Локализацијата на платеното пребарување или социјалните напори на вашата марка е клучна бидејќи потрошувачите очекуваат локални и лично релевантни резултати и содржина. Промовираните реклами на Google се еден од начините на кои брендовите можат да се поврзат со потрошувачите и да возат офлајн конверзии.

 

Прилагодувањето пораки за корисниците на одреден географски пазар може да комуницира вистински промотивни информации по продавница и дигитално да комуницира офлајн „продажба на блиц“. Локалното пребарување и социјалните мрежи може да се користат за да се искористат регионите каде што бизнисот е најсилен или да стане лост што може да го надополни маркетингот во региони со ниски перформанси за да се зголеми свеста и да се подобри продажбата.

 

Слични објави

Вие сте сопственик на мал бизнис, а не продавач на големи кутии - што е одлична работа. Прочитајте!
Електронската трговија се дефинира како чин на купување или продавање стоки и услуги преку Интернет. Денес е-трговијата е еден од најпопуларните начини за потрошувачите да купуваат стоки и услуги и се предвидува дека е-трговијата ќе достигне 6,54 трилиони долари во продажба до 2023 година ширум светот. Прочитајте!